kjoetie schreef:ik heb een fijne winddichte getailleerde bodywarmer/ritsmouwenjas van Horka en een rijbroek. Rijbroek was onverwoestbaar, heb er jaren mee gedaan, idd jammer dat er zo weinig reclame is. Ik mis ook een Horka webshop mét goede kleurstalen
De jas is heel fijn, echt winddicht, alleen wat minder waterdicht dan ik zou willen, en de ritsen van de mouwen gaan af en toe open staan (dan heb ik een kier onder mijn oksel en das niet fijn). Verder een heerlijke jas, mooie stof en fijne kwaliteit.
Mijn beeld bij Horka is idd degelijke basics voor een goede prijs. Ik denk dat je dat ook aan moet houden, niet iedereen wil rijbroeken met een ruitje, streepje of andere onzin. Soms is het gewoon lastig zoeken naar een mooie effen rijbroek in het zwart of bruin ofzo, en dan kom ik bij Horka uit.
Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding van Horka heel goed. Qua PR en marketing zou ik (en nu spreek ik even als PR medewerker) veel nadrukkelijker naar buiten treden, wellicht wat verbreding in de producten (qua setjes enz. daar zit toch veel geld - en mond op mond reclame en terugkerende klanten- hoor), een goede, duidelijke website met webshop (is een eenmalige investering en haal je zóveel uit, zowel qua marketing als qua extra omzet) en een duidelijk advertentiebeleid: liever een klein aantal goede en wat duurdere advertenties, dan her en der wat in de wilde weg adverteren.
Hoop dat je hier wat aan hebt!
Ja super! Hier ben ik idd mee aan het werk! De website gaat gauw vernieuwd worden qua catalogus en ik ben idd ook bezig met het punt of een webshop extra inkomsten geeft! Willen ze eigenlijk niet ivm. klanten (ruitershops) die dan gaan klagen!
). Verder een heerlijke jas, mooie stof en fijne kwaliteit.
het hoeft niet óf óf te zijn, het kan ook én én . Is ook een kwestie van duidelijk aangeven waarom je ervoor kiest en ook duidelijk op de site opnemen waar de verkooppunten zitten zodat je niemand benadeelt en mensen de keuze laat 
) Die broek is de allerfijnste die ik heb! Hij is nu weliswaar echt op en uitgelubberd, maar goed. Ik kan m gewoon niet wegdoen! Ik zoek me helemaal lens naar zo'n zelfde, maar die zijn echt nergens meer te vinden. Het stofje is fijn, de pasvorm was fijn en geen enkele vorm van slijtage na al die jaren! Alleen de band ligt er bijna in zn geheel vanaf inmiddels... Tegenwoordig hebben ze die broeken niet meer volgens mij, zonde... Had er ook zo'n donkerblauwe ribbroek van, die heeft het helaas minder lang volgehouden...