harry horse gaithers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Blinnii

Re: harry horse gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 18:38

0_bleu schreef:
Blinnii schreef:
Ik heb foto's gemaakt van een kennis haar gaithers. Zij heeft namelijk precies dezelfde als ik, ook de echt lederen Lachen.

Balou met voeten in de beugels (dus de paardrijhouding):
Afbeelding

En Balou met voeten uit de beugels (dus hoe ze zijn als je gewoon zou staan):
Afbeelding

hej deze ken ik Clown
Deze zijn dus van mij Haha!

Ik heb ze nu 1,5 jaar en heb alleen de rits een keer moeten laten maken, gewoon bij de schoenmaker een nieuwe rits erin.
Dus afentoe schoonmaken en ze gaan lang mee (op de foto zijn ze waren ze niet erg schoon).
Ik heb er 49.95 voor betaald, maar misschien waren dat de oude prijzen.

Heej, Balou Tong uitsteken
Ja, had dus voor dit topic je gaithers gefotografeerd, hahaha Tong uitsteken

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 08:37

Blinnii schreef:
CKR schreef:
Weet iemand hier misschien de prijs van de lederen gaithers?
Ik heb van mountain horse stalschoenen type 'Mountain Rider' (die met dat ruitje aan de binnenkant), weet iemand of ze daar op kunnen?

Ik heb de echt lederen en ik heb er €59,95 voor betaald Lachen
Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je ze koopt, maar ik heb ze dus voor €59,95 kunnen kopen Lachen
(De winkel waar ik ze vandaan heb zijn de synthetische namelijk €29,95 ipv €32,= zoals ik hier in het topic heb kunnen lezen Lachen )

En als je graag wilt weten of ze op je stalschoenen passen, zou ik die even aandoen als je naar de ruiterwinkel gaat Lachen Kun je de gaithers over je stalschoenen passen en dan weet je meteen of het kan en hoe het staat Knipoog

Ik had vanochtend opeens een helder moment.. Pling
Met de prijs van €59,95 ben ik in de war geraakt met de aanschaf van mijn tevens lederen jodhpurs. Deze jodhpurs waren €59,95 en mijn gaithers (die dus van leer zijn gemaakt, zoals jullie nu wel weten Tong uitsteken) kostten €49,95
Sorry voor de verwarring !! Maar ze zijn dus €10,= goedkoper (zoals 0_bleu ook al aangaf Lachen ).

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 15:20

Ik heb de echt lederen en ik heb er €59,95 voor betaald Lachen
Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je ze koopt, maar ik heb ze dus voor €59,95 kunnen kopen Lachen
(De winkel waar ik ze vandaan heb zijn de synthetische namelijk €29,95 ipv €32,= zoals ik hier in het topic heb kunnen lezen Lachen )

En als je graag wilt weten of ze op je stalschoenen passen, zou ik die even aandoen als je naar de ruiterwinkel gaat Lachen Kun je de gaithers over je stalschoenen passen en dan weet je meteen of het kan en hoe het staat Knipoog[/quote]
Ik had vanochtend opeens een helder moment.. Pling
Met de prijs van €59,95 ben ik in de war geraakt met de aanschaf van mijn tevens lederen jodhpurs. Deze jodhpurs waren €59,95 en mijn gaithers (die dus van leer zijn gemaakt, zoals jullie nu wel weten Tong uitsteken) kostten €49,95
Sorry voor de verwarring !! Maar ze zijn dus €10,= goedkoper (zoals 0_bleu ook al aangaf Lachen ).[/quote]

Maakt niet uit iedereen heeft weleens een minder helder moment Clown .
Wacht met smart op iemand die ze hier in de buurt gekocht heeft(friesland).

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:12

Hahaha, fijn dat je het niet erg vindt Lachen
Veel succes ermee Knipoog

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 16:34

Blinnii schreef:
Hahaha, fijn dat je het niet erg vindt Lachen
Veel succes ermee Knipoog

Tuurlijk niet, heb ik zelf ook wel eens.
Dankjewel, zal wel lukken.

_Mars_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 18:36

mememe schreef:
Jij hebt nu dus ook de syntetische?¿

Ja Lachen[/quote]

Wat vind jij nu dan van de syntetische?¿
Wil ze ook graag kopen, maarja als ik geen jodphurs erbij heb is dat wel zonde. Heb in december waarschijnlijk weer een onderlinge wedstrijd. Dus dat wordt nog met mijn rubberen laarzen denk ik.[/quote]

Ik vind ze lekker zitten. en ik heb ze met me Kiefer andorra ( ? ) jodphurs, en ze staan in mooie combie Haha!