Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

__KELLY schreef:en waar kan jij dat op berrusten?
mhtimmerwerk schreef:duur = meestal goede kwaliteit, ik heb bijna altijd broeken van cavallo gaan jaaaren mee.
heb ooit een broek van eigen merk divoza gehad met 2 maanden scheurde ik eruit. bij mijn knien, kont.

. Ziet er natuurlijk niet erg fraai meer uit, maar geen gaten of stiksels los. Ik heb ooit fl. 80,00 voor die broek betaald. Dus ook met een goedkope broek kan je lang doen. Het is ook een kwestie van geluk hebben.
Ik geef liever wat meer geld uit aan een rijbroek. Het kan ook mij liggen maar die goedkopere rijbroeken vindt ik altijd prikken
dan de busse ,
?
en kunstleder heb ik niet nodig, ik schuif niet).
ilse18 schreef:Ik heb verschillende "merk" broeken gehad, en het toppunt was wel een dure pikeur die na een half jaar gebruik compleet doorgesleten was.
Dat soort dingen gebeuren ook en dan kan je beter maar geen vermogen er aan uitgegeven hebben... Hoewel ik 1 broek van ANky heb en die vind ik echt fantastisch. Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriend, maar als ik er aan denk wat dat ding gekost heeft....