Dus toen heb ik de HH pro nog wattes gekocht, een gewone die niet verstelbaar is. zit een stuk steviger
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, uber fijne cap. Miss_Mustang schreef:Maar ik vind het nieuwe model cap ook veel mooier, want je hebt met die ouwe zo'n bobbel op je hoofd, het callimero idee
Pistasche schreef:Zelfs de caps van de Lidl zijn beter als ik dit lees
Bij mij gebeurde précies hetzelfde maar die cap bleef toch supernetjes zitten.
OneDesire schreef:Miss_Mustang schreef:Maar ik vind het nieuwe model cap ook veel mooier, want je hebt met die ouwe zo'n bobbel op je hoofd, het callimero idee
Ik voel me altijd net zo'n reusachtige wandelende champignon, met zo'n cap op
Ik dressuur & ik spring & ik cross, en ik heb nergens last mee dat mn cap verschuift of wat dan ook ( en nee, rijd niet op brave paardjes die geen vlieg kwaad doen, regelmatig een bok enz. ook dan heb ik geen verschuivende cap
)Thokkadisje schreef:Mijn conclusie:
Schuift hij in je nek? dan past de cap niet!
Ik ben al jaren tevreden met mijn Horka Huntmaster, ding is nog steeds mooi, sluit perfect aan en je hoeft hem niet hard aan te snoeren voordat ie blijft zitten. Ideaal. daantjuhhh schreef:Ik had een klein jongetje in de les.
Hij stond al naast de pony had z'n cap in zijn hand en zwaaide er een beetje mee en toen viel hij heel zacht in het zand.. In 3 STUKKEN!!!!

MelanieB schreef:PS. het was dezelfde maat als mijn cap dus dat heeft er niets mee te maken...
Thokkadisje schreef:Geheel onterecht, omdat de cap mij domweg niet past... !
Een cap komt echt niet zomaar door zo'n veiligheids test heen!
Juul schreef:Caps die in een keer goed aansluiten en goed OM je hoofd zitten zijn het veiligst. Maar ik hoorde trouwens ook in de winkel dat die Casco's maar nét door de veiligheidstest waren gekomen..