Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gollempje schreef:dat is ook zo met regenlaarzen, die heb ik ook altijd op stal aan, omdat ik in de winter soms heel diep de modder in moet... deze heb ik dan ook aan als ik de wei of paddock in moet. maar ik merk dat mijn voeten niet warm genoeg blijven met hele dikke sokken, dan werken op dit moment mijn thermolaarzen beter, maar die wil ik wel inruilen voor de mh thermo's!
BopjeBo schreef:Zou zelf eerder kiezen voor een paar fijne stevige waterdichte rijschoenen zoals die van mountain horse en combinatie met minichaps. Zelf heb ik deze ook, ben van plan de rijschoenen van MH rimfost model aan te gaan schaffen als het echt koud gaat worden. Thermolaarzen vind ik geen pan om mee te rijden, veel ste dik en blijft onder je zweetbladen steken als je lange benen hebt.
hestejente schreef:Mijn thermolaarzen zijn ook die rimfrosts van Mountain Horse en ik ben er zo gelukkig mee!! Na jaren steeds halverwege je buitenrit moeten afstappen en met je pony meelopen om die ijsklompjes in je schoenen weer te ontdooien heb ik nou nooit meer koude voeten! De laarzen die ik heb zijn ook niet zo dik, niet dikker dan rubberen laarzen. Maar nog wel een beetje stugger, ik heb ze net! Ze zijn ook lekker ruim bij de tenen - zelfs met skisokken aan - als er wat lucht in zit isoleert dat ook de warmte:D Maar ze zijn niet zo groot dat ze afglijden en ook niet zo dik dat je onder je zweetblad blijft steken. Echt heel fijne laarzen:) Ook om mee te rijden.