Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en gewoonlijk heb ik 39
) was wel lekker warm

en doe ik thermozooltjes in mijn schoenen. Voor binnen / eventueel buitenbak is dit warm genoeg tot ongeveer 0 graden. Om echt naar buiten te gaan zou ik nog een winddichte en enigzins waterafstotende bovenlaag zoeken (bv de lange neopreen chaps, een winddicht jack), handschoenen en een muts in mijn cap ipv liner. (Ik kan het binnenwerk vervangen
)Ania schreef:Wendel schreef:zit met verbazing te lezen wat een koukleumen jullie zijn. Ik heb het vaak te warm in de winter. Doe wel een maillot onder mijn rijbroek vor mijn bovenbenen. daarover heen een gewone rijbroek. Een paar kniekouzen erbij aan en het onderste gedeelte is klaar. Bovenkant is alleen maar verpakt in een shirt, skipully en een trui. Als ik buiten ben wel een ski-jas maar deze gaat met rijden wel eigenlijk weer uit. Voordeel van die ski-jas is dat hij water en wind dicht is. Heb hem voor 3 jaar terug bij de henk ten hoor gekocht voor volgens mij 30 euro.
Zou nog wel een thermobroek willen hebben. Zo'n dikke net een skibroek maar dan met een stroef gedeelte op de kont maar die kan ik nergens vinden. Wie weet waar je die kan halen?
welke maat heb je? ik heb er nog een liggen. zwart maat s. merk kentaur.
katiavl schreef:aan te raden merken zijn polartec enzo maar jack wolfskin heeft ook wel goede dingen, maar daar zit je makkelijk aan 300 euro eigelijk al die dingen wel
Shadow0 schreef:katiavl schreef:aan te raden merken zijn polartec enzo maar jack wolfskin heeft ook wel goede dingen, maar daar zit je makkelijk aan 300 euro eigelijk al die dingen wel
Het grappige is dat mijn absoluut geweldig-fantastische thermotruitje maar 5,95 was bij het Kruidvat. Helaas wist ik toen nog niet hoe heerlijk die dingen waren, anders had ik er 5 gekocht. Ik heb daarna nog vele andere merken geporbeerd, maar geen enkele is zo fijn als deze. (En dus naai ik ook elke keer braaf alle losse naden weer vast en ik stop de gaten, want ik wil 'm gewoon niet kwijt!)
volgende keer uitkijken bij de kruidvat dus. Mischien kun je het merk opzoeken en ergens bestellen? 
) en eventueel nog een sjaal voor buitenrijden ofzo. Ik heb vooral vaak koude voeten, maar dubbele sokken daar kan ik echt niet meer rijden
iemand een idee voor goedkope thermo sokken? en ik ben ook wel van de dunne thermo shirtjes
lijkt me heerlijk, niet te dikkig om je heen, maar wel warm. daarom houd ik ook zielsveel van mijn korte fleecevestje!! echt ideaal, strak om je heen, maar wel megawarm!
ja natuurlijk ook een dikke pull en warme vest erboven op
Dus denk aan iets van:
)
)