Eurostar Klara Zeer slechte broeken!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LinZZZZJarig

Re: Eurostar Klara Zeer slechte broeken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 06:13

Zou je je er aan storen als die pluis ook al op je broek zat als je er nog maar 1x mee had gereden?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 06:21

Komt door het gehalte nylon (kunststof) in combinatie met wrijving van de zweep. Ik vind het echt een fijne broek dus neem de pluisjes maar voor lief...

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 08:08

Ik herken het helemaal!
Ik had de rijbroek dus ook nieuw gekocht bij een Hypo/Horselover winkel en ben er diezelfde dag nog mee gaan rijden.
Thuis aangekomen zegt mijn moeder: Wat heb jij met die broek gedaan??
Zat de achterkan helemaal onder de pluisjes en er zat zelfs een haak in, geen idee hoe het komt want ik ben ook altijd erg voorzichtig met mijn spullen?
De rijbroek is toen in de wasmachine gegaan en daar kwam hij erg slecht uit, helemaal onder de pluisjes en nog een haak erbij!!!
Mijn moeder heeft de winkel gebeld en ik kreeg een nieuwe, maar bij deze precies hetzelfde... Ik heb het er maar bij gelaten en het is ook verder niet erger geworden maar de broek zag er dus na 1 gebruiken en uitwassen al oud of je hem al 100 keer had uitgewassen, dat is wel erg zonde maar wat ik wel moet zeggen, ze zitten heerlijk!
Maar voor mij geen Eurostar Klara meer. Lachen

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:03

Ik heb het ook met deze broek, heb er 2 van, maar toch zitten ze heerlijk en ze zijn lekker lang (wat ik dus nodig heb), ze zijn alleen niet echt mooi om wedstrijden mee te rijden door al die pluisjes e.d. dat vind ik ook jammer.
Maargoed..... als ik bij de paarden ben, blijf ik toch nooit schoon, en zit ik er niet voor de show op (behalve wedstrijd) dus dan maakt het mij niet uit dat die pluisjes erop zitten, als hij maar lekker zit. Het hoort niet maarja, je kunt niet alles hebben....

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:04

Ik heb helemaal geen last van die pluisjes. En ik heb er 4 van...

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:10

Ik heb ook 3 Klara's in de kast en heb geen last van pluisjes..

Bij mijn vorige broek *ook klara* had ik het wel maar kwam het indd door het klitteband van mijn chaps... Maar bij deze 3 (die ik toch iedere dag wel aan heb) heb ik er geen last van...

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 20:49

Ik had geen klara maar wel een andere, volgens mij €75, en mijne pluist ook erg... Voor mij geen eurostar meer!!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 22:18

LinZZZZ schreef:
Schade €80. Voor dat bedrag vind ik dat ik een goede kwaliteit mag verwachten. .

Ik kreeg even een glimlach toen ik dit las, vind het persoonlijk een zeer laag bedrag voor een rijbroek Bloos heb ze normaal zo'n €100 duurder. Lachen
Maar dat terzake, ik vind het gewoon niet kunnen ongeacht de prijs een broek hoort gewoon langer mee te gaan dan 1 dag.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 22:20

Ik weet zo niet welke ik heb van Eurostar, maar ik heb daar in de knieholte, waar de rand van de laars zit, daar pluist 'ie bij mij gigantisch.. Ga morgen wel is ff checken wat voor één 't is van Eurostar Knipoog ..

Jimster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 22:26

Ik heb ook de rijbroek van euro-star. Toen ik hem kocht vertelde ze mij dat hij kon gaan pluizen maar dat je met een scherp mesje de pluisjes eraf kan schrapen en dat je er dan niks meer van ziet.
De broek pluist inderdaad erg, vooral bij mijn knieen. Als je er met een mesje overheen gaat wordt het ook minder maar als je dan weer een keer gereden hebt zijn de pluisjes weer terug. Knipoog
Toch vind ik de broeken van euro-star erg fijn en doe er meestal +/- een jaar mee. Dat vind ik best lang voor een broek die je iedere dag aan hebt.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:22

ik heb net eens even gekeken naar die broek en er zitten inderdaad pluisjes op, maar dat stoort me eigenlijk helemaal niet, het zijn echt ienie mienie pluisjes..

Otango

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:08

ik heb ook pas de eurostar Klarissa gekocht, 1x mee gereden... resultaat: allemaal pluis! ik terug naar de winkel, ze hebben de broek terug gestuurd om het te verwijderen, maar zo te zien blijft die pluis terug komen

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:56

Ik heb een eurostar Klarissa, zelfde stof als de klara volgens mij, alleen heeft de klarissa een clarino zitvlak en de klara niet dacht ik..

Er is tegen mij toen ik de broek gekocht heb gezegd dat de stof wel wat kan pluizen, maar dat je met een knippertje de pluisjes goed kan wegknippen.

Omdat ik wíst dat de stof kan pluizen ben ik er erg voorzichtig mee.. In de was altijd de klittenbandjes dicht en niet met andere rijbroeken wassen enzo.. Resultaat: Ik rijd er al een jaar mee, maar geen pluisjes! Alleen op m'n knie 3 stuks, ben te lui om ze weg te knippen, die zijn van de eerste was... Tong uitsteken

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 11:33

Otango...nou dat heb ik nu precies hetzelfde! En echt...ik ben zoo zuinig op mijn spullen en ik doe normaal met broeken heel lang (paar jaar)! De pluis op mn broek lijkt te komen van het lusje van de beugelriem. (waar je het stuk doorheen doet wat je over hebt). Bij de meeste zadels is dat lusje van leer maar bij onze manege allemaal van stof. (zijn wintec zadels geloof ik) Dus je moet met deze broeken zorgen dat je geen zweep gebruikt, geen chaps gebruikt, geen zadellusjes van stof gebruikt en geen jas aan doet. Dat is toch niet normaal! grrr

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 11:36

Mijn oude eurostar klara pluist niet, of iig niet zo snel. Nu onderhand wel maar die is wel erg oud nu Clown
Die ik net nieuw heb vind ik in kwaliteit duidelijk achteruit gegaan
Jammer

Fnenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 11:38

Ik heb ook vier klara's maar nergens last van!! Draag en was ze heel veel..
Na intenstief gebruik zitten er wel wat sporen op natuurlijk, maar niet zo erg!

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 11:45

hmm...misschien moet ik de broek ook eens een paar keer in de was gooien voor dat ik ga rijden. Dan wordt de stof misschien wat harder en steviger, misschien is dat de oplossing..

Otango

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:48

Ja.. ik vind het zo slecht! een paardrijbroek is om mee te paardrijden lijkt mij!

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 16:57

ben het helemaal met je eens! De broeken moeten er op gemaakt zijn dat ze wat kunnen hebben!! En dat naar 1x dragen! Ik denk dat ik nog beter met n spijkerbroek kan gaan rijden bij wijze van.... Ik heb nu ook een Eurostar Domino. Dit is een katoenen broek zonder iets synthetisch er in. Die kan gelukkig wel wat hebben

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:07

Ik heb alleen pluisjes bij mijn knieholten. Ik heb de broek nu een jaar denk ik.
Maar ik vind de broek zo lekker zitten, dat ik eraan denk om er nog 1 bij te kopen.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:08

Ik heb is ff gekeken wat voor een ik heb, ook een Klara dus.. Maar zoals ik al eerder had gezegt, pluist die bij mij alleen in de knieholten. Zal wel door de laarzen komen ofzo.. Verder eigenlijk niet!

rosjumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 18:14

Nou ik heb nu Vier eurostar klare broeken.
een witte van een jaar oud die ziet er nog als nieuw uit ( word elk weekend gedragen!!)
mijn andere drie broek waarvan er eentje twee jaar oud is en die zit nog fantasties geen naatjes die los zitten of wat dan ook echt ik ik vind het top rijbroeken Rij vier paarden per dag!. dus de rijbroeken worden echter wel veel gedragen. ik heb er daarom ook niks op aante merken

Verwijderd2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 15:16

Dat slaat echt nergens op..
Rijbroeken moeten van kwaliteit zijn..
Ik heb hetzelfde probleem met mijn rijbroek..
Tis inderdaad een fijne stof maar hij zat na 3 keer rijden ofzo al helemaal vol met pluisjes bij mijn laarzen en het zitvlak..
Echt erg Boos!
Ik weet niet of dat komt omdat Eurostar Klara een andere stof gebruikt dan eerst maar het is idd echt slechte kwaliteit Boos!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 15:20

Heb ook een Klara. Mijne heeft inderdaad ook pluisjes. Jammer want voor de rest een fijne broek, heb hem al drie jaar maar er komt zeker geen nieuwe Klara meer bij mij

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 15:23

Ik heb mijn Klara al langer dan een jaar en sinds kort is die aan het pluizen in mijn knieholtes en een stuk op mijn kont Haha! Mijn Klarissa begint ook een beetje te pluizen nu. Ik heb die broeken al een tijdje, dus het zal wel... Maar na een paar keer rijden (of zelfs na een paar maanden) mag dit echt niet gebeuren!