Kingsland Jas

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Kingsland Jas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 22:14

Ik heb een S maar ik vind hem zo groot vallen Verward anyway vind het wel een fijne jas, maar ook niet echt dat ik zeg van wauw.. Kreeg hem van mijn moeder toen ze net 'in' waren, en daar kon ik geen nee tegen zeggen Knipoog

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:38

ik ga woensdag even naar divoza. hopelijk die kingsland halen en een nieuwe cap Haha!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:27

Ezumii schreef:
Ik heb hem laatst ook binnengekregen, vind het een erg fijne jas, heb hem een paar keer aangehad nu. Hij is heel goed ademend en zit heerlijk Ja.

bij mij niet? Verward
Vind het desondanks een fijne jas..
goed water en winddicht..maar ademend.. kan beter Bloos (heb de zomer, maar in de echte zomer doe ik m echt niet aan Bloos )

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:32

Wie doet er dan ook een jas aan in de echte zomer Clown

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:38

ja oke..
ik bedoel bij een frisse zomerdag Bloos

Kan m nu wel aan hoor Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:42

Hahaha Haha!.
Ik heb hem bij 17 graden nog gewoon aan ( winterjas dan ), en vind hem heerlijk Haha!. (Ben ook wel een béétje een koukleum Vork )

P3TR4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 17:43

heb ook 2 kingsland jassen, zijn echt super Ja , je moet wel opletten met wassen, dat je ze met spul wast dat ze waterafstotend houd, 1 keer niet doen en hij is "zo lek als een mandje" Knipoog Bloos . maar jas is zeker een aanrader, zeker het geld waard!!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:37

Hebben ze ergens een website. Ik wil een nieuwe winterjas kopen, en twijfel tussen een kingsland en mountainhorse.

Christinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:26

Ik vind het echt super fijne jassen! Als ik een nieuwe jas moet hebben, koop ik zeker weer een Kingsland!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 22:02

Ik vind de kingsland nu soms te koud. Heb dan mijn Equitheme jas aan, die is veel warmer.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 08:41

Mijn dikke kingsland heb ik nu nog steeds aan.. ben de enige op stal die het niet koud heeft Haha! (rijd wel altijd binnen maar met rijden moet ik hem ook echt uit doen hoor)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 09:22

casperrr schreef:
Ik heb een S maar ik vind hem zo groot vallen Verward anyway vind het wel een fijne jas, maar ook niet echt dat ik zeg van wauw.. Kreeg hem van mijn moeder toen ze net 'in' waren, en daar kon ik geen nee tegen zeggen Knipoog

Dat komt omdat het unisex is Knipoog

Ik heb nu mijn 2e. De eerste die ik had stond reclame op waar ik niet meer mee wilde rijden. Afgelopen dinsdag heb ik een nieuwe gekocht met die kortingkoopavond bij divoza dus dat scheelde 25 euro Haha! Ik vind het echt een aanrader, ze zijn waterdicht maar ademen ook goed!
ik kon voorheen zelfs winterdag niet met een jas aanrijden omdat te warm was, met deze jas kan dat dus wel. Overigens gaan ze bij mij gewoon de wasmachine in op 30 graden met een wasverzachter ze is nog steeds waterdicht

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 09:23

ja , hij is erg lekker warm !!
goede kwaliteit

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 14:01

Ik heb hem ook!
In het blauw (zilver van binnen)
Super blij mee! Lachen

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 17:42

MISTRAL94 schreef:
casperrr schreef:

Dat komt omdat het unisex is Knipoog

Ik heb nu mijn 2e. De eerste die ik had stond reclame op waar ik niet meer mee wilde rijden. Afgelopen dinsdag heb ik een nieuwe gekocht met die kortingkoopavond bij divoza dus dat scheelde 25 euro Haha! Ik vind het echt een aanrader, ze zijn waterdicht maar ademen ook goed!
ik kon voorheen zelfs winterdag niet met een jas aanrijden omdat te warm was, met deze jas kan dat dus wel. Overigens gaan ze bij mij gewoon de wasmachine in op 30 graden met een wasverzachter ze is nog steeds waterdicht

Ze zijn toch alleen maar waterafstotend?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 18:42

Bij een enorme stortbui zul je ongetwijfeld nat worden maar dat is met de meeste jassen zo. Ze kunnen een flinke bui wel hebben

chOcodipJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:44

Royaltjuh schreef:
Ik weet niet welke Kingsland jas jij bedoelt, maar de mijne heb ik niet aan in de winter hoor, veelste koud!
Ik heb 't bombermodel. Dat is wel een erg fijne jas maar meer voor 10+ temperaturen. Onder de 10 graden trek ik écht een dikkere jas aan.
Maar prijs/kwaliteit is goed, hele fijn jas!

ik heb ook deze jas en het is de wintermodel, naar 2 jaar werd de voeing wel heel dun van.. en onder de 10 graden trek ik ook zeker een dikkere jas aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:50

Mijn vriendin heeft het bombermodel,maar ze vind het wel lastig dat hij zo omhoog kruipt.Vooral als het paard plots wegspringt en zo zit ze met een blote rug.Voor het rijden heeft ze een iets langere jas nu gekocht.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:57

Ik vind de Kingsland absoluut niet koud onder de 10 graden Verward heb hem altijd aan..
En hij kan héél wat regen hebben Clown

IloveCaprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:15

Hij is echt goed maar er zijn ook andere jassen die net zo goed zijn alleen van een ander merk

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:46

Mijne lijkt ook wel dun, (qua stof en vulling) maar ik heb hem aangehad en hij is echt warm Ja

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 22:16

Ezumii schreef:
Ik vind de Kingsland absoluut niet koud onder de 10 graden Verward heb hem altijd aan..

Ik vind hem bij momenten zelfs warm. Als ik hem aandoe om te rijden met deze temperaturen, of om te fietsen, gegarandeerd heb ik er te warm in. Maar dat kan natuurlijk wel persoonlijk liggen. En daarbij om gewoon aan te hebben als je niet te actief bezig bent vind ik hem perfect.

Toujours_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 23:23

Ik heb ook een jas van Kingsland,
Vind het een hele fijne jas, hij overleeft de grootste regenbuien en is lekker warm Haha!

Troublesome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:08

Ezumii schreef:

Inderdaad Ja

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:13

ze zijn duur, maar ze zijn súper fijn! en je kunt er ook erg lang mee doen!
zó fijn dat ik hem zelfs ook wel eens als gewone jas gebruik Tong uitsteken maar niet te vaak want hij stinkt tenslotte naar paard Tong uitsteken