anyway vind het wel een fijne jas, maar ook niet echt dat ik zeg van wauw.. Kreeg hem van mijn moeder toen ze net 'in' waren, en daar kon ik geen nee tegen zeggen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
anyway vind het wel een fijne jas, maar ook niet echt dat ik zeg van wauw.. Kreeg hem van mijn moeder toen ze net 'in' waren, en daar kon ik geen nee tegen zeggen
Ezumii schreef:Ik heb hem laatst ook binnengekregen, vind het een erg fijne jas, heb hem een paar keer aangehad nu. Hij is heel goed ademend en zit heerlijk.
(heb de zomer, maar in de echte zomer doe ik m echt niet aan
)
.
. (Ben ook wel een béétje een koukleum
)
, je moet wel opletten met wassen, dat je ze met spul wast dat ze waterafstotend houd, 1 keer niet doen en hij is "zo lek als een mandje"
. maar jas is zeker een aanrader, zeker het geld waard!! 
(rijd wel altijd binnen maar met rijden moet ik hem ook echt uit doen hoor) 
casperrr schreef:Ik heb een S maar ik vind hem zo groot vallenanyway vind het wel een fijne jas, maar ook niet echt dat ik zeg van wauw.. Kreeg hem van mijn moeder toen ze net 'in' waren, en daar kon ik geen nee tegen zeggen
Ik vind het echt een aanrader, ze zijn waterdicht maar ademen ook goed!
MISTRAL94 schreef:casperrr schreef:Ik heb een S maar ik vind hem zo groot vallenanyway vind het wel een fijne jas, maar ook niet echt dat ik zeg van wauw.. Kreeg hem van mijn moeder toen ze net 'in' waren, en daar kon ik geen nee tegen zeggen
Dat komt omdat het unisex is![]()
Ik heb nu mijn 2e. De eerste die ik had stond reclame op waar ik niet meer mee wilde rijden. Afgelopen dinsdag heb ik een nieuwe gekocht met die kortingkoopavond bij divoza dus dat scheelde 25 euroIk vind het echt een aanrader, ze zijn waterdicht maar ademen ook goed!
ik kon voorheen zelfs winterdag niet met een jas aanrijden omdat te warm was, met deze jas kan dat dus wel. Overigens gaan ze bij mij gewoon de wasmachine in op 30 graden met een wasverzachter ze is nog steeds waterdicht

Royaltjuh schreef:Ik weet niet welke Kingsland jas jij bedoelt, maar de mijne heb ik niet aan in de winter hoor, veelste koud!
Ik heb 't bombermodel. Dat is wel een erg fijne jas maar meer voor 10+ temperaturen. Onder de 10 graden trek ik écht een dikkere jas aan.
Maar prijs/kwaliteit is goed, hele fijn jas!
heb hem altijd aan..
Ezumii schreef:Ik vind de Kingsland absoluut niet koud onder de 10 gradenheb hem altijd aan..
En hij kan héél wat regen hebben
Ezumii schreef:Ik vind de Kingsland absoluut niet koud onder de 10 gradenheb hem altijd aan..
En hij kan héél wat regen hebben
maar niet te vaak want hij stinkt tenslotte naar paard