ontevreden met ariats

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Re: ontevreden met ariats

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:25

kaatje77 schreef:
Oh, ik heb er ook nog foto's van gemaakt, dacht dat ik ze al gewist had, maar bij deze:
Na 8 x dragen:
Afbeelding ziet er niet uit Verdrietig
Afbeelding oeps, toch de performer III ipv herritage II
Afbeelding leer is helemaal flubberig. Boos!
Afbeelding bah

Tja, dat waren ze. en dat na 8 keer aan te hebben gehad. Boos!

Wat vreemd dat ze zo zijn uitgelebberd Verward
Mijne heb ik nu een stuk of 10 keer aangehad denk ik, en zien er nog als nieuw uit, ja tuurlijk wel wat rimpeltjes, maargoed dat is altijd bij leer.

Ik vind trouwens wel dat ze groot vallen. Heb normaal maat 40. Mijn ariat schoenen zijn maat 39,5 maar 39 had misschien ook nog wel gekund.

Ik heb trouwens de Heritage II Paddock.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 21:34

ik vind ze helemaal niet groot vallen! ik heb 39.5 /40 en had een 39.5 mijn moeder heeft normaal een 40. en nu een 40.5 dus vind ze vrij normaal vallen

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 07:28

Bij mij vallen ze ook groot, heb ook een maat kleiner dan normaal.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 06:15

tienus63 schreef:
Dat is dus het probleem met de Ariats.
De dure zijn echt hartstikke goed.
Maar aangezien dat voor veel mensen wel een heel groot bedrag is voor schoenen, hebben ze een goedkopere versie op de markt gebracht.
Oké, € 100,- is ook veel geld, maar veel mensen verwachten dezelfde kwaliteit van deze schoenen als van de dure versie.

Mijn dure versie gaat al meer dan 5 jaar probleemloos mee.

als ik schoenen van 100 euro koop, verwacht ik echt niet dezelfde kwaliteit als bij schoenen van 300 euro (bij wijze van )
maar een schoen van 100 euro , daar verwacht ik toch wel minimaal 1 jaar gebruik zonder falen van en dat lijkt me verre van onredelijk

ik zou ook terug gaan naar de winkel en als die niet thuis geven contact opnemen met ariat ,

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 13:13

ik wacht rustig af op een telefoontje van de beerens Vork

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:47

Ik heb ook de Ariats Performer III (zelfde als op de foto's bovenaan deze pagina)

Mijn eerste paar had super fijn leer, zag er super netjes uit na ongeveer een half jaar dragen (heb ze ook goed verzorgd). Helaas ging van de zool vooraan bij de neus het randje los van de rest van de zool. Dus terug gegaan naar de ruitersportzaak en heb weer splinternieuwe gekregen.

Dit paar ziet er ook nog goed uit maar het leer is minder mooi dan m'n vorige paar, begint ook al wat te flubberen etc. Zolang ze heel blijven vind ik het niet zo erg, ze zien er gewoon nog wel netjes uit, maar er zit zeer zeker verschil in met m'n vorige paar!

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 22:51

zo links en rechts gaan de ariats allemaal in de uitverkoop in de ruitersportzaken. En dat is dus omdat er in meerdere zaken toch mensen met deze klachten terug komen en de prijs kwaliteit verhouding dus niet constant is.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 23:48

swatch schreef:
zo links en rechts gaan de ariats allemaal in de uitverkoop in de ruitersportzaken. En dat is dus omdat er in meerdere zaken toch mensen met deze klachten terug komen en de prijs kwaliteit verhouding dus niet constant is.

Ik vind de verhouding wel kloppend, het ZIJN ontzettend goede schoenen. Qua materiaal zijn ze echt top, maar nee ze gaan niet per se lang mee. Daar betaal je ook niet voor Knipoog Je betaalt voor hoe lekker ze lopen/zitten/rijden IMO. Voor de materiaal wat gebruikt wordt.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 09:14

mmm, ik zal ze dan toch maar iets vaker gaan schoonmaken. Kan het schoonmaken ook met zadelzeep? En dat poetsen met schoenpoets? Of is iets anders beter?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 11:43

Zadelzeep en schoenpoets kan prima.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 12:41

het beste is schoonmaken met een vochtige doek, dan goed laten drogen. (tot de volgende dag)
En dan poetsen met schoenpoets.

Als ze overal in de aanbieding gaan, dan zal ik eens in gaan slaan! Vind ze echt super fijn zitten, wil wel een paar reserves hebben.

Dus als iemand weet waar ze een leuke aanbieding hebben???

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 12:50

Kun je geen handje klap doen bij de stands tijdens het WK jonge paarden in Lanaken?
Daar heeft mijn man vorig jaar korting bedongen bij een Belgische standhouder.
Alles wat daar verkocht wordt, hoeft niet meer ingepakt te worden Pling