Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marjolein87 schreef:vallie hoe heet jouw bp? heeft misschien nog een bodyprotector wat op een bodywarmer lijkt. hoe heet die pb en wat was de prijs ongeveer?
) en met of zonder dat ding maakte werkelijk geen verschil. tinkerXXlufX schreef:ik hoorde dat het met springen verplicht gaat worden, dus ik schaf er ook maar 1 aan. heeft iemand misschien tips van welk merk enzo? bedankt
en eigenlijk altijd

) zou rijden en meer zou springen ik er wel 1 zou aanschaffen, is wel zo veilig! 
hippo schreef:Hallo Allemaal,
Nou ik ben dus op zoek naar een BP die vooral je stuitje beschermd (deze heb ik namelijk gebroken) Nu heb ik er pas een aantal gepast maar deze kwamen niet eens in de buurt van mijn onderrug. Ben namelijk 1.80m. Dus als er iemand tips heeft welke BP's lang vallen hoor ik het graag.
P.S. Ben wel op zoek naar eentje die naar je lichaam gaat staan.
Alvast bedankt!
).

) en je er dus je hele leven mee kunt doen...
Dagmar_k schreef:Eh nooit ?!? Ik heb een jong paard, maar ik heb niet het gevoel dat ik hem nodig heb, of dat de BP zoveel letsel zou kunnen voorkomen. Misschien ben ik eigenwijs hoor. Bovendien ben ik bang dat het mijn bewegingsvrijheid belemmert.
Waarschijnlijk zou ik hem bij crossen, of springen misschien gaan dragen.