Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hier een foto met Hengstenvlecht
superwoman schreef:Bij en KWPN-er lukt het meestal niet om mooie lange manen te krijgen.....

pansor schreef:ik wou dat ook doen bij mijn kwpn er maar blijkt dat dat niet maghet mag alleen bij shetlanders haflingers friezen shires en andere koudbloeden, maar niet bij kwpners dus voor mij is de beslissing snel gemaakt
![]()
toch maar knotjes dus![]()
ben echt geweeeeeldig in knotjes maken
caat_eve schreef:Ikr ijdt mijn NRPS merrie ook gewoon met een hengstenvlecht.. heb meerdere grotere concoursen gehad en bestgaande enzo en heb nooit een opmerking erover gehad.
Ik vindt mijn pony niet meer wat ie nu is zonder zn manen
oogt zn nek meteen ook wat groter
ninz schreef:pansor schreef:ik wou dat ook doen bij mijn kwpn er maar blijkt dat dat niet maghet mag alleen bij shetlanders haflingers friezen shires en andere koudbloeden, maar niet bij kwpners dus voor mij is de beslissing snel gemaakt
![]()
toch maar knotjes dus![]()
jammerrrrr waarom niet eignelijk??? gelukkig heb ik een friesben echt geweeeeeldig in knotjes maken
niet duss
) 
Tatort schreef:Het past!!! zijn manen zijn eindelijk lang genoeg voor een hengstenvlecht!!!!!!!!!!!!!! Ik vind het persoonlijk mooier bij hem staan dan knotjes.
netjes een hengstenvlecht in de manen gemaakt voor ze, komen we daar.. vlecht eruit... snel er weer in en inrijden, weer vlecht eruit