Binnekomen in M, meteen afwenden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Binnekomen in M, meteen afwenden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 08:55

Hmm, goed dat het hier nog eens duidelijk staat. Ik heb daar eigenlijk nooit een probleem van gemaakt als ze het toch deden.
Als ik zelf start let ik er altijd wel op dat ik niet meer langs de A rijdt.

Melissa83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 09:09

Nu was al redelijk op de hoogte over alle info, maar ben gister ook weer ergens achter gekomen!!!!

Mocht dus ook een rondje in de baan rijden omdat er omheen niet kon. Ik dus mn rondje rijden, even nog een overgang van draf naar stap, 3 pasjes achterwaarts (aangezien de jury nog niet klaar was met schrijven van de vorige combi). Krijg ik op mn protocol te zien: Geen oefeningen voordat de proef begonnen is!! Dat wist ik niet, maar kan het ook nergens terug vinden dat dit niet mag. Kreeg gelijk wel een 5....

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:09

Scum schreef:
Hmm, goed dat het hier nog eens duidelijk staat. Ik heb daar eigenlijk nooit een probleem van gemaakt als ze het toch deden.

Op de L-cursus moesten wij een opschrijven/opnoemen wat allemaal een reden kan zijn voor -2. Deze is daarbij nooit genoemd.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:12

Melissa83 schreef:
Nu was al redelijk op de hoogte over alle info, maar ben gister ook weer ergens achter gekomen!!!!

Mocht dus ook een rondje in de baan rijden omdat er omheen niet kon. Ik dus mn rondje rijden, even nog een overgang van draf naar stap, 3 pasjes achterwaarts (aangezien de jury nog niet klaar was met schrijven van de vorige combi). Krijg ik op mn protocol te zien: Geen oefeningen voordat de proef begonnen is!! Dat wist ik niet, maar kan het ook nergens terug vinden dat dit niet mag. Kreeg gelijk wel een 5....

Dat slaat ook nergens op. Je mag doen wat je wilt voordat de proef begint.

Melissa83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:14

Scum schreef:
Melissa83 schreef:

Dat slaat ook nergens op. Je mag doen wat je wilt voordat de proef begint.

Dat dacht ik ook.... maar ze zal vast wel gelijk hebben zij heeft de jury curses gedaan en weet hoe het moet. Verward

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 13:38

KarinvdM schreef:
Scum schreef:

Op de L-cursus moesten wij een opschrijven/opnoemen wat allemaal een reden kan zijn voor -2. Deze is daarbij nooit genoemd.

Bij ons dus zeer duidelijk wel.... Clown
Maar ben het met jullie eens dat het zeker niet duidelijk in de reglementen staat.

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:29

Ik heb wedstrijden gereden van de B tot aan nu de M2, Het is gewoon de jury geeft het startsein de voorlezer begint te lezen en jij wendt af. Ga dan niet moeilijk doen om nog een rondje te rijden, Als je net voor de A bent er ze geven aan dat je mag beginnen en je kunt de wending niet netjes meer rijden reed ik gewoon een volte bij A om vervolgens binnen te komen.
Ga dan niet nog een keer de hele bak rond want dan duurt dat zo lang en daaar zit de jury ook niet op te wachten.

Zelf ben ik ook wel benieuwt naar wat er dan echt in de regelementen staat, maar ik heb het altijd zo gedaan en nooit heeft er iemand moeilijk over gedaan Lachen

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:50

Gelukkig heb ik de afgelopen 10 jaar nog nooit een jury gehad die de regeltjes kende.
Heb het gisteren ook even aan een jury gevraagd, en ook zij had er nog nooit van gehoord.

Ik blijf gewoon lekker de A voorbijrijden om nog een rondje te rijden Duivel .
In de B natuurlijk niet.

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 15:54

Volgens mij mag je niet eens een volte rijden, althans dat heeft een jury mij een keer verteld; alleen maar 1 keer van hand veranderen. Dat zou betekenen dat als je net binnen bent je gewoon je rondje over de hoefslag af kan (en moet) maken!