Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

slimmerik schreef:Dank je wel dat je je stommiteit met ons kan/wilt delen. Een stommiteit die veel van ons uitgehaald hebben en nog steeds uithalen en nooit zo zwaar hebben moeten betalen als jij.
Al is er ook maar eentje door dit verhaal overgehaald om een cap te gaan dragen dan is dit topic in goud niet te betalen.
). Het enige wat ik weet is dat ik opeens "wakker" werd voor mijn gevoel, terwijl ik de hele tijd bij bewustzijn ben geweest, en dit was 2 dagen later, en me toen afvroeg waar ik was en wat er gebeurd was. Er lag een briefje op het nachtkastje dat ik van het paard gevallen was en dat ik in het ziekenhuis lag. Ik heb er uiteindelijk 5 dagen gelegen en ben nog 2 jaar onder behandeling van de neuroloog geweest. De eerste maanden vergat ik echt alles, dat is nu wel al een heel stuk beter, maar vergeetachtig zal ik schijnbaar altijd blijven. Heb snel last van hoofdpijn, maar al met al heb ik heel veel geluk gehad.