's nachts lekker in de uitloop voor stal die aansluit op de paddock..
Dus dan kan die kiezen, stal of paddock..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MyStar schreef:Bij ons staan ze overdag buiten als het een beetje te doen is met de dazen, en als het niet te doen is dan 's nachts. Ze gaan nooit 24/7 want dan krijgen ze teveel eiwitten binnen en te weinig ruwvoer. Op de lange duur krijgen ze dan een gebrek aan voedingstoffen.
[/quote]
clau uniekhorse schreef:Bij ons staan ze s'ochtends en s'middags op de wei en rond 8 uur s'avonds gaan ze weer naar binnen.
s'Nachts heb je helemaal geen toezicht en je weet tegenwoordig
nooit wat voor mensen er rondlopen, je hoort soms van die rare verhalen.
Pikeur schreef:Mijne staat 24/7 buiten, en 's winters in de nacht binnen.
Gaat prima.uniekhorse schreef:Bij ons staan ze s'ochtends en s'middags op de wei en rond 8 uur s'avonds gaan ze weer naar binnen.
s'Nachts heb je helemaal geen toezicht en je weet tegenwoordig
nooit wat voor mensen er rondlopen, je hoort soms van die rare verhalen.
Gelukkig staat die van mij bij een bedrijf met dure visjes waardoor er veel camera's hangen
jentel schreef:Ik heb volgens mij verwende paarden!
normaal gewoon de hele dag de wei op, maar aan het einde van de dag staan ze echt bij het hek te hinneken.
Als ik de wei dan open doe is het één streep na de stal, dus voor mij s'nachts gewoon lekker binnen.
En ik ben het met jullie eens wat betreft paarden die de hele dag in de stal staan weg te kwijnen.