Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik had ze overigens eerst verkeerd vast volgens mij, met klitteband voorop vast, maar dan gaan ze draaien en kropen ze wat omhoog. Als ik de sluiting achter heb blijven ze wel goed. Ik heb echter het idee dat de norton wel iets groter hadden gemogen. De kentaur bontjes zitten wel netjes lang over de ballen van de voeten.
Ik ben absoluut niet iemand die het 'zomaar' doet. Maar de wond van deze keer was de druppel (deze dus: Klik )
)
als ik mijn paard met beschermers in het land zou zetten zou ik al heeel wat beschermers kwijt
maarja, mijn paard is gewent om altijd op de wei te staan
Misschien dat ik het toch maar wel ga doen. Ilsje_ schreef:als ik mijn paard met beschermers in het land zou zetten zou ik al heeel wat beschermers kwijt
maarja, mijn paard is gewent om altijd op de wei te staan
Ze is en blijft alleen een drukte maker. Ondanks dat ze de hele dag op het land staat. Zeker met winderig weer (en zeker nu ze op rust staat) is het een bommetje en blijkbaar wonen er heel veel graskabouters in haar landje...
BGGBWM schreef:En toen alle uitgedaagden geen goed antwoord meer wisten werd het stil.
BGGBWM schreef:@ hopla; ik heb wél een leven en doe ook wel eens wat anders dan berichten plaatsen op bokt. Ik hoef niet te reageren gezien het feit dat de rest van de mensen hier inmiddels normale berichten plaatst? Zo; ik duik weer in ons zwembad. Bye!
! Ik duik weer in ons zwembad hahaha,, wat een grap !BGGBWM schreef:Sorry, maar ik vat het gedeelte van de grap niet? Wat is er zo grappig aan een zwembad?
Wat wil je nou, dat mensen tegen je opkijken of je serieus nemen als je zo doet ?!
. En nog snap ik niet wat jij zo grappig vind aan een zwembad. 
BGGBWM schreef:Ik vind dat ik gelijk heb, bokt is een discussieforum en dus mag
ik mijn mening geven, right? Daarnaast geef ik mensen die op mij
reageren antwoord. Bij deze; mijn laatste zin was niet "duik je
nu weer in je zwembad" maar "zo; ik duik weer in ons zwembad".
Mensen hoeven niet tegen mij op te kijken, want zo bijzonder is
mijn leven niet omdat ik toevallig een huis, vrouw, paarden en whatever heb. Ik ben gelukkig, maar niet iets om tegen op te
kijken. Als jij dat wel denkt, is er eerder iets mis met jou dan
met mij. En nog snap ik niet wat jij zo grappig vind aan een zwembad.
Bye!

hopla schreef:Ik heb deze die in de link staan en ze zitten perfect.
http://www.calevo.com/cgi-bin/calevo/1190201.html
ik heb ze dus wel zo aan dat er geen ruimte is bovenaan de koot.
Dus de springschoenen kunnen niet draaien en daardoor heb ik tot op heden nog geen schuurplekken.
Je kunt een foei geven aan bokkers. detour schreef:Laat ze lekker in hun blootje lopen! Durf het dier ook ff lekker naakt en back to basic te zijn!
Is goed voor 'm!