Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Moonwalker_ schreef:Waar is dat?Ik zou me leren laarzen willen aankopen.Lijkt me idd fijner zitten dan rubberen.
Ik heb een adresje gevonden waar ze ze op maat maken en komen aanmeten.Voor 178€ krijg je ze na 6-8 weken thuisgeleverd.
Is dit een reeële prijs?Of niet?Ik ken het merk niet zo, het zijn dressuurlaarzen met rits én veters..
, je hebt er eigenlijk geen onderhoud aan, ik vond ze altijd duurzaam, en ik vind sommige rubberen rijlaarzen zelfs mooier dan leren.
Ze passen perfect ( is dan ook maatwerk
en het oogt gewoon duizend maal mooier dan die lelijke rubber laarzen
)ga ik kijken voor leren.... Katja schreef:_Moonwalker_ schreef:Waar is dat?Ik zou me leren laarzen willen aankopen.Lijkt me idd fijner zitten dan rubberen.
Ik heb een adresje gevonden waar ze ze op maat maken en komen aanmeten.Voor 178€ krijg je ze na 6-8 weken thuisgeleverd.
Is dit een reeële prijs?Of niet?Ik ken het merk niet zo, het zijn dressuurlaarzen met rits én veters..
Ik ben helemaal blij met de tussenvorm namelijk leer met een coating. Heb lang getwijfeld of ik dat moest doen maar het bevalt me voor op stal beter dan leer. Je kunt er net wat makkelijker even mee door de bagger lopen en de stallen doen en vooral het afspuiten na het werk is geen aanslag op het leer.
Ze waren wel duurder (350€) maar aangezien de eigenaar van de paardenwinkel zei dat dit voor nieuwe laarzen wel héél weinig was zeker ze handgemaakt zouden zijn, ze wss niet echt van degelijke kwaliteit waren.
enige nadeel is dat als je eenmaal leren hebt rubberen helemaal niet meer fijn rijden 
)
) van het merk Rectiligne. Die waren op zich niet al te duur maar vond het toen een rib uit mijn lijf. Het gevoel is net zo fijn als bij chaps.
maar ik rijd meestal met jophers.. maar rubberen heb ik ook en winter laarzen en chaps (ik wil eigenlijk heel erg graag leren chaps)
Maar dat is ook het enige denk ik.
da's een minpuntje