Meer ouders die kind bodyprotector laten dragen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horsefan08

Re: Meer ouders die kind bodyprotector laten dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 10:52

Ik rijd ook met bodyprotector af en toe, licht er gewoon aan. Als mijn paardje bijvoorbeeld een rustdag heeft gehad, ga ik natuurlijk wel met BP want dan is die zo druk, dat je hem soms bijna niet meer in bedwang kan houden.
MEt buitenritjes ook, want als ik dan een keer op de straat klap, dan hoop ik dat me ribben minder beschadigt zijn als dat ik niet met BP rijd.
En met springen rijd ik er zowieso mee omdat hij dat nog moet leren(en soms dwars door de hindernissen loopt) Clown

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 10:54

Bij ons op de ponyclub rijden alle kinderen van de eerste, tweede en derde les met een bodyprotector omdat dat moet van hun ouders. Opzich vind ik het wel goed, die kinderen zijn nog vrij jong, ongeveer in de leeftijdscategorie van 6 tot 11 en hebben nog niet heel veel ervaring. Ze maken ook best vaak een klap als ze eraf vallen, maar ze staan ook net zo makkelijk weer op Lachen Ik rij zelf op wedstrijd (springen) met bodyprotector en met crossen natuurlijk..

joeyenmoreno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:13

ik moest er ook eentje van mijn ouders,en het is alleen vervelend in de zomer,maar in de winter is het wel lekker warm Knipoog