Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Climax schreef:Ik vindt het zeer onverantwoord. Enkele jaren terug is er in mijn omgeving een meisje heel erg naar in de beugels
blijven hangen omdat ze van die lompe kisten aan had. Ze verloor haar evenwicht toen haar pony een rare sprong maakte, meisje vloog uit het zadel maar bleef in 1 beugel hangen. Gevolg, pony aan de haal met een meisje die achter hem aan hing, een gebroken arm, hersenschudding, en pijn in de nek.
Ik lees hier ook goede ervaringen, maar kijk wel goed uit.
) en bij lange na niet zo lomp als veel stalschoenen waarmee ik mensen zie rijden.Climax schreef:Ik vindt het zeer onverantwoord. Enkele jaren terug is er in mijn omgeving een meisje heel erg naar in de beugels
blijven hangen omdat ze van die lompe kisten aan had. Ze verloor haar evenwicht toen haar pony een rare sprong maakte, meisje vloog uit het zadel maar bleef in 1 beugel hangen. Gevolg, pony aan de haal met een meisje die achter hem aan hing, een gebroken arm, hersenschudding, en pijn in de nek.
Ik lees hier ook goede ervaringen, maar kijk wel goed uit.

even een tip voor kistendragers/draagsters:
?
heb je een nieuw paar (in de stad Groningen))
en dan blijft de schoen met de bovenkant van de vetersluiting (op de wreef dus) vast zitten aan de beugel. De breedte heb ik geen last van. Ik rijd met mega oude chaps van suede en niet van hard leer. Dat zou het verschil kunnen uitmaken? Voor jonge en of hete paarden doe ik maar voor de zekerheid rijschoenen aan. Maar omdat ik moeder ben geworden ben ik wat schijteriger dan ik vroeger was hahahaha (dan heb je er toch een zorg bij...) xx_kendy schreef:Rijden met kisten lijkt mij niet zo fijn

..