bodyprotector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:10

ik vind die er ook nog leuk uitzien ook, en id, ik ben vrij klein en is goed om op die staart te letten

Sienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:26

Ik draag nu bijna 2j een pb omdat ik een aantal keer slecht op m'n rug gevallen ben.
In het begin zat hij wat vreemd maar nu rij ik amper nog zonder!
Ik heb ook maar een basismodel gekocht omdat het puur recreatief is.
In de winkel lieten ze me op een stoel zitten om te zien of ie goed zat.
Achteraf heb ik er toch nog een stukje afgesneden omdat ik vaak aan m'n staartbeen het zadel raakte.
Ik heb 125euro betaald

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 08:48

Ik wil ook graag een bp aanschaffen (dacht aan de Equi-Theme of Harry's Horse omdat ik er niet teveel geld aan wil besteden) maar mijn ''maten'' zijn heel onhandig. Terwijl ik toch een heel normaal figuur heb. Bij de Kind XL van de meeste past mijn cupmaat er nog maar nét in waarschijnlijk, maar is mijn taille goed en bij de Volwassene S is mijn taille te smal? Herkent iemand dit probleem? Scheve mond

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:43

ik

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:56

_karin_ schreef:
Ik wil ook graag een bp aanschaffen (dacht aan de Equi-Theme of Harry's Horse omdat ik er niet teveel geld aan wil besteden) maar mijn ''maten'' zijn heel onhandig. Terwijl ik toch een heel normaal figuur heb. Bij de Kind XL van de meeste past mijn cupmaat er nog maar nét in waarschijnlijk, maar is mijn taille goed en bij de Volwassene S is mijn taille te smal? Herkent iemand dit probleem? Scheve mond

Ik heb een met de maat S 40, je hebt zo ook S 36, S 38, S 42,...
en ook bij M en L en XL heb je de cijfers. (Weet niet hoe uit te leggen)
Heb die gekocht bij de Aveve (in België).

@TS: Heb €120 betaald voor mn BP en toen stond hij in promotie. normaal was hij € 140.
Als hij goed past dan heb je er meestal geen last van. Nu met dit weert als het echt warm is rijd ik savonds en doe ik een gewoon topje met spaghetti bandjes aan en in de winter is het natuurlijk warm Lachen. Heb geen last en voel niet eens dat ik hem aanheb. Heb juist moeite met opstappen Tong uitsteken