scooby_doo schreef:Allereerst geen stijl om zo weg te gaan! Zonder iets te zeggen gewoon vertrekken, ongelooflijk wat associaal. Het is een klein wereldje het paardenwereldje en je komt elkaar altijd weer tegen en om dan zo weg te gaan en dan ook nog eens met een schuld!
Ik vraag me serieus af waar jij je informatie vandaan haalt!Ik heb de stalhuur voldaan bij het opzeggen van mijn boxen.Ik heb de stalhuur voldaan nog voor jij dat heb gedaan!Zoals altijd ws.
Citaat:Deze boerin waar ze over spreekt is erg begaan met de paarden, maar zomers wil ze het liefst iedereen naar buiten hebben, logisch. Het is hard werken en als je dan s'zomers wat rustiger aan kan doen, dan heb je dat verdient.
Zij heeft jullie de mogelijkheid geboden om in een stal te staan, welliswaar een containerbox, maar nee dit was niet goed genoeg.
Het probleem ligt hier niet bij de container maar bij de ondergrond voor paarden met een peesblessure.Als zij zo diep wegzakken op verschillende plaatsen (en jij weet ws maar al te goed waar die 'kuilen' zitten) is dat niet bevoordelijk.Plus dat de vaste d.a. van stal (dan weet je wel wie ik bedoel) heeft afgeraden de paarden hierin te laten staan.Je kunt het hem natuurlijk altijd vragen als je twijfeld voordat je je oordeel hier opschrijft.
Citaat:Het spijt mij zeer, maar ik sta de hele winter in diezelfde box en daar is helemaal niets mis mee.
jouw eisen liggen waarschijnlijk niet bij een goede ondergrond.En dat bedoel ik niet negatief.Die ondergrond lijkt me zowiezo niet goed voor een paard maar de jouwe zal er na al die jaren al wel aan gewend zijn.En gelukkig maar!Ik hoop serieus dat jouw paard nooit een peesblessure krijgt.
Citaat:Aangezien er in de zomer geen paarden staan en je paard mag bij wijze van uitzondering toch naar binnen dan lijkt het mij logisch als je hiervoor zelf wat meer moeite voor de verzorging moet doen.
ja en nee, maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening en ik zal je in de jouwe niet tegenspreken.
Citaat:Als je vind dat je het ergens anders beter kunt krijgen dan moet je gewoon opzeggen met in acht neming van je opzegtermijn. De mogelijkheid om op stal te staan is wel degelijk geboden.
Nogmaal, ik heb mijn stalgeld voldaan ver voor de uiterste betaaldatum.Ik heb mijn stal op gezegd voor het einde van de maand dus ook hier is niks mis mee lijkt me. Dat ik mijn paarden eerder weg haal daar ben ik vrij in aangezien ik alles netjes heb betaald en opgezegd zoals mondeling overeengekomen is.
Even voor de duidelijkheid...er is overleg geweest!
Wij mochten geen gebruik maken van een andere stal dan de container.
We mochten wel gebruik maken van de potstal
(voor de mensen die niet op die stal staan...daar is de mesthoop) en we mochten een nieuwe paddock inrichten.(Wat...we mochten zelfs de hele bak gebruiken als we dat wilde!!Ik maak het nog mooier, we mochten overal waar we wilde ons paard neer zetten maar niet in de stal.)Het feit blijft dat er in de potstal weinig af te zetten viel en er in de paddocks te veel modder lag.
Midden op het terrein valt ook niets af te zetten.
Ik mocht een stukje op het land afzetten maar mijn paard gaat onder de draden door.
Nee...we praten hier niet alleen slecht over de stalhouder!!
Odje schreef:Maar ik werd enigsinds in verwarring gebracht door de stalhouder doordat zij in de winter voor alles wel een oplossing heeft.
(ik geef toe...nu ik het terug lees,die zin had ik beter kunnen formuleren.
Maar volgens mij moet de boodschap toch aardig overkomen.
(Als je de boodschap in die zin tenminste wilt zien))