Dikke bovenbenen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

iloonaa__

Re: Dikke bovenbenen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:59

je krijgt wel wat gespierdere bovenbenen, maar niet dikkere, want er zij zo veel meiden/jongens met dunne bovenbenen, maar ook als je dunne bovenbenen hebt adn krijg je iets meer spieren daaro

fjordenmeiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:52

ik denk niet dat het door paardrijden komt. Heel veel bij mij in de les hebben stevige of dikke bovenbenen. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat, dat door paardrijden komt. Je hebt ook wel die heel erg dun zijn. En je beweegt genoeg bij paardrijden als je draaft bijvoorbeeld. Maar je doet meer met je onderbenen dus misschien dat het daar aan ligt. Bij de meeste is het ook meer spieren. Dat is hetzelfde als bij fietsen. Knipoog

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:58

Ik denk dat het er ook aan ligt of je aanleg hebt hiervoor, het is inderdaad best opvallend dat er toch heel wat paardrijdames zijn met dikkere bovenbenen.
Dikker worden ze er niet door, bij mij mogen ze wel wat dikker!

Laatst zei een jongen ook dat de meeste meiden die paardrijden zo'n.. kont hebben Vork hij wist niet hoe hij het moest uitleggen/ aardig moest zeggen, maar hij vond het raar dat ik het niet had..

Terrorrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:47

Ik rij al een tijdje, maar heb nog steeds mn eigen dunne beentjes, wat me wel opvalt is dat ik wel een wat dikkere kont krijg Clown

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 16:25

oke naja daar heb ik dus weer geen last van.. Clown