Ja sorry hoor ierland wat wil je dan?
Als je mijn antwoord leest dan weet je welke kant ik op wil. Ik keur het af dat een jong dier wordt gereden op die leeftijd, maar vind het niet fair hoe er op deze topic mee om wordt gegaan en. dat is ook de reden dat ik geen mensen voor "dom"uitmaak, als ze een andere mening hebben.
Verder heb ik veel ervaring door te werken bij de dierenbescherming en zit de dierenbescherming hier niet echt op te wachten, ze willen naam, spreken liever met volwassenen dan "pennymeisjes"; er komt nl heel veel emotionele info binnen, en de telefoon moet gewoon vrij zijn als er ECHT accute nood aan deman is. Misschien begrijp je het dan wat beter..
Dit hoort volgens mij nou niet een leuk gezellig topic te zijn. ook geen rel topic, maar goed. Als je zo'n topic start zoals deze TS heeft gedaan, is 't natuurlijk om het van zich af te schrijven, maar volgens mij kan ze dan ook geen leuke reacties verwachten.

Ik denk dat de schrijfster het heel goed bedoelt maar zoals anderen ook melden- bespreek het met haarzelf, ga neit sneaky instanties bellen achter haar rug om.
Stel je voor dat jij (goed bedoeld) met je paardje bezig bent en je vriendin lapt je er op deze manier bij, hoe zou jij je dan voelen? Niet best denk ik.
Als ze het dier bewust kapot wil rijden, tja, dan mag ze zeker kwaad aangesproken worden. maar dan wel op de man af!
En we hebben inderdaad ons eigen mening, als ik 't nou een pleuris kind vind, en MSQuincyTE; een dom mens, mogen we dat 'officieel' zeggen. Verbale Agressie vind ik nou weer wat ver gaan.