Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zit lekker en is mooi genoeg
maar de pikeur mooier
de pikeur is veel zaarder en ik zweet daar meer in dan de casco! pNg schreef:ja cellavie, daar heb je gelijk in. ik vind het zelf belangrijker dat ik goed beschermd ben dan dat ik 20 verschillende setjes heb. maarjah!

)Lienemien schreef:Ik heb ook een casco youngster, en een pikeur gpa titium, de een was 65 euro en de ander 396... en ik vind de casco fijner!maar de pikeur mooier
de pikeur is veel zaarder en ik zweet daar meer in dan de casco!
, ik vind de casco persoonlijk vreselijk zitten! heb zoiezo een hekel aan cappen. maargoed we doen het voor een goe doel

Komaan zeg, wie betaalt er nu 1330 euro voor een cap? Toch ook al weer een (IMO) behoorlijke afgang voor het merk zelf. Volgens mij zijn er genoeg mensen die werkelijk lachen met die prijs. 
jiehaaa schreef:jiehaaa schreef:Er was een hele tijd terug een topic over de veiligheid en onveiligheid van caps, de GPA bleek niet zo heel erg geweldig.
Ik zal eens kijken of ik dat topic terug kan vinden.
Hier de link naar dat topic:
viewtopic.php?f=118&t=622360
Ging in eerste instantie over de Casco New Master maar uit onderzoek bleek dat er meer caps niet zo best uit de verf kwamen. De link naar het onderzoek werkt helaas niet meer (staat op blz. 2).
De goedkoopste van allemaal
Li_lee_yang schreef:http://divoza.com/shop/a.visit/4682c6bf ... a8c064070f
€ 1329.96
ooh hij geeft alleen de link van divoza, maar hij staat iig op pagina 2 bij de caps
hebben ze hem alweer wat duurder gemaakt, hij was eerst nog 1299,-
.
XchantjuhX schreef:Er heeft een tijdje geleden op bokt een test gestaan van de verschillende caps, en de duurdere bleken zeker niet altijd de veiligste te zijn![]()
Ik ga nu werken maar vanaaf zal ik even de zoekfunctie erop loslaten