Cap wassen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kayley

Re: Cap wassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:27

Ik zou het zelf niet aandurfen. zou Hem dan nog eerder in de vaatwasser doen, dan blijft hij teminste op zijn plek lechen. Maar weet ook niet of dat zo goed voor je cap is...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:36

Warm water erin, soppie erin, lekker even afspoelen, drogen, klaar..

Als je een cap uit je handen laat vallen moet hij eigenlijk worden vervangen ( net als een motorhelm ) dus in de wasmachine gooien ( met al het stuiteren wat het dan doet ) lijkt me nou niet echt bevordelijk voor de veiligheid van het ding Clown

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:40

ShadowFax schreef:
In de ruitersportzaak zeiden ze tegen mij, nachtje in de vriezer leggen. Perfect schoon, bacterie en luchtjes vrij. Heb het nog niet geprobeerd Haha!

Had ik een paar jaar geleden ook gedaan, toen ik luizen had. Toen moest ik dat verplicht doen. Hij kwam er heel schoon en fris weer uit Lachen

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:46

Tallie_Ho schreef:

Als je een cap uit je handen laat vallen moet hij eigenlijk worden vervangen ( net als een motorhelm ) dus in de wasmachine gooien ( met al het stuiteren wat het dan doet ) lijkt me nou niet echt bevordelijk voor de veiligheid van het ding Clown

moet mijn cap elke week vervangen worden dus Bloos Vork

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:01

Als je hem laat vallen komen er kleine scheurtjes in, die scheurtjes zorgen ervoor dat je cap je hoofd niet meer zo goed beschermt.

Je hoofd zal niet in tweeen liggen als je er mee valt, maar hij geeft niet meer de bescherming zoals toen hij nieuw was Tong uitsteken

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:03

Tallie_Ho schreef:

Als je er genoeg handdoeken oid bij gooit stuitert ie niet hoor Tong uitsteken

Maar goed ieder moet het zelf natuurlijk weten Knipoog

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:06

Ik spuit er gewoon febreze in. Ik heb hem een keertje in een emmer biotex gegooid (een andere dus) en het leer was bikkelhard geworden en niet meer soepel te krijgen...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 17:32

Je hebt van die bakjes met van dat zwarte kruidenspul om je paard van te laten likken.
En dat wordt dus zo'n kleverige drab en dat zit dus in m'n cap.
Geen idee hoe ik het schoon moet krijgen.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 09:02

ik heb die blauwe suede van hh
Zou die ook in de wasmachine kunnen?!

Aline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 09:10

Ik heb een HH Pro PLus en die rook ook niet meer zo frisjes maar de tips van in de wasmachine gooien durfde ik toch maar niet aan. Ik heb de douchekop er even opgezet en de rand waar mijn voorhoofd tegen aan zit beetje ingewreven met shampoo. Daarna beetje de met de fohn erover en verder laten drogen. Hij is in ieder geval weer iets frisser maar het kan nog wel iets beter!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 09:14

Lienemienie schreef:
Ik heb een HH Pro PLus en die rook ook niet meer zo frisjes maar de tips van in de wasmachine gooien durfde ik toch maar niet aan. Ik heb de douchekop er even opgezet en de rand waar mijn voorhoofd tegen aan zit beetje ingewreven met shampoo. Daarna beetje de met de fohn erover en verder laten drogen. Hij is in ieder geval weer iets frisser maar het kan nog wel iets beter!

mmm ga mischien toch maar een keer proberen in de wasmachine..
Ik ben benieuwd!!!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:21

OMG!

Daar had ik nog nooit van gehoord! Een cap in de wasmachine! Haha!
Ik zou het denk ik niet eens aan durfen! Komt m'n cap er zeker half gaar uit, daaaaaaacht het dus mooi niet! Vork

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:30

Lijkt me niet echt bepaald goed voor je cap!! al dat openeeer gebots in de wasmachine