Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShadowFax schreef:In de ruitersportzaak zeiden ze tegen mij, nachtje in de vriezer leggen. Perfect schoon, bacterie en luchtjes vrij. Heb het nog niet geprobeerd
Tallie_Ho schreef:Warm water erin, soppie erin, lekker even afspoelen, drogen, klaar..
Als je een cap uit je handen laat vallen moet hij eigenlijk worden vervangen ( net als een motorhelm ) dus in de wasmachine gooien ( met al het stuiteren wat het dan doet ) lijkt me nou niet echt bevordelijk voor de veiligheid van het ding
Tallie_Ho schreef:Warm water erin, soppie erin, lekker even afspoelen, drogen, klaar..
Als je een cap uit je handen laat vallen moet hij eigenlijk worden vervangen ( net als een motorhelm ) dus in de wasmachine gooien ( met al het stuiteren wat het dan doet ) lijkt me nou niet echt bevordelijk voor de veiligheid van het ding
Lienemienie schreef:Ik heb een HH Pro PLus en die rook ook niet meer zo frisjes maar de tips van in de wasmachine gooien durfde ik toch maar niet aan. Ik heb de douchekop er even opgezet en de rand waar mijn voorhoofd tegen aan zit beetje ingewreven met shampoo. Daarna beetje de met de fohn erover en verder laten drogen. Hij is in ieder geval weer iets frisser maar het kan nog wel iets beter!