Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KarinvdM schreef:Ik heb er niet zoveel moeite mee.
Als je instructeur achter de C zit is dat zeker niet altijd in je voordeel.

.. want je instructuur geeft jou les en alles wat je doet heb je van hem/haar geleerd dus dat doe je goed en zo haal je heel veel punten . bij mij is het voorgekomen met een meisje uit mijn ring haar tante zat in de auto maar we zijn toen naar het secetariat gegaan en toen is ze gediskwalificeerd
xCaitlinx schreef:Officieel mag het niet.. want je instructuur geeft jou les en alles wat je doet heb je van hem/haar geleerd dus dat doe je goed en zo haal je heel veel punten . bij mij is het voorgekomen met een meisje uit mijn ring haar tante zat in de auto maar we zijn toen naar het secetariat gegaan en toen is ze gediskwalificeerd
uffie schreef:Hier in het noorden is het heel normaal dat je je eigen lesklanten jureert, met de nodige wp'en tot gevolg natuurlijk, heel oneerlijk en dat mensen zoveel instructie als lesklant dat wil, dat zegt wel heel veel over hun, natuurlijk.
Ik denk dat de meeste mensen zoiets hebben van lekker makkelijk rijden zo.
Maar ik zou het niet willen iig.
Muffin_ schreef:juryleden weten dat als ze ook instructie geven , dat zij hun eigen leerlingen niet in de ring mogen hebben en beoordelen. De deelnemers zijn meestal tijdig genoeg bekend, zodat dat jurylid met een ander jurylid kan ruilen om zo een ring te hebben waar géén eigen leerlingen inzitten.
Ik zorg er iig voor dat ik daar tijdig even op let, objectiviteit zou geen probleem mogen zijn, maar het mag gewoonweg niet.

Muffin_ schreef:juryleden weten dat als ze ook instructie geven , dat zij hun eigen leerlingen niet in de ring mogen hebben en beoordelen. De deelnemers zijn meestal tijdig genoeg bekend, zodat dat jurylid met een ander jurylid kan ruilen om zo een ring te hebben waar géén eigen leerlingen inzitten.
Ik zorg er iig voor dat ik daar tijdig even op let, objectiviteit zou geen probleem mogen zijn, maar het mag gewoonweg niet.
Apple schreef:Volgens mij mag je als instructeur je eigen leerlingen niet jureren.

Kendra schreef:Soms kan het ook haast niet anders...klein concours, maar één Z-ring. Tja, moet je dan maar niet starten?