Sokkebok schreef:Is die equitheme jas een lange jas zodat je zadel en benen ook droog blijven?
Nee, daarvoor moet je een Driza-Bone hebben.
De site van Driza-Bone: http://www.drizabone.com.au/
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sokkebok schreef:Is die equitheme jas een lange jas zodat je zadel en benen ook droog blijven?
Luxlover schreef:Zon Driza-Bone is dus een wax jas. Deze zijn inderdaad super, heb er ook een gehad, maar als het buiten boven de 18 graden is, zweet je er behoorlijk in is mijn ervaring. Juist voor een regenbui in de zomerperiode zoek ik een goede, ademende jas.
ikke schreef:Luxlover schreef:Zon Driza-Bone is dus een wax jas. Deze zijn inderdaad super, heb er ook een gehad, maar als het buiten boven de 18 graden is, zweet je er behoorlijk in is mijn ervaring. Juist voor een regenbui in de zomerperiode zoek ik een goede, ademende jas.
Oh? Goh, nooit gemerkt. Ik draag hem zomer en winter, weer of geen weer, maar niet meer zweet dan in willekeurig welke jas.
Het geheim? De light-coat! Driza-Bone heeft naast de heavy-coat (waxjas zoals ook door tig anderen wordt geleverd) ook een volledig ongevoerde versie, waarbij ook de bovenstof dunner is. Kijk maar op de site die ik eerder doorgaf.

ikke schreef:Sokkebok schreef:Is die equitheme jas een lange jas zodat je zadel en benen ook droog blijven?
Nee, daarvoor moet je een Driza-Bone hebben.
De site van Driza-Bone: http://www.drizabone.com.au/
jolanda10 schreef:Lange regenjas van Equitheme valt ruim over je bovenbenen. Is 100% waterdicht en ook verkrijgbaar in kindermaten.
Bij ons kost de jas € 64,95 en vanaf deze week op de site en volgende week leverbaar in de kleur oranje en army. Andere kleuren op bestelling. De jas schijnt wel wat ruim te vallen. Wij hebben ze nog niet binnen dus kan niet met zekerheid zeggen.
' Ik heb hem zelf ook en hij is super fijn!
BelleLoveu schreef:Van EquiThéme' Ik heb hem zelf ook en hij is super fijn!
jolanda10 schreef:[Even voor alle duidelijkheid, ik weet niet hoe je aan deze ervaring met de Equitheme jas komt, maar de jas is 100% waterdicht en de aparte beenriemen kunnen tijdens het rijden om je been worden vastgemaakt zodat de jas optimale bescherming bied tegen de regen en je gegarandeerd droge benen houd. Waarom antwoord je zo stellig 'NEE,daarvoor moet een Driza-Bone hebben?' Er zijn echt wel meer jassen die ook waterdicht zijn.
) Als hij me inderdaad droog houdt in die omstandigheden, dan wil ik hem wel kopen
Puera schreef:Het model Oxer van Equi Theme, wat zo populair is, is een bomberjack-model.
. En volgens mij hebben ze ook beenstukken ofzo, maar daar heb ik me niet in verdiept
.