Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lizza6 schreef:jeetje wat is dit nu ?
laten we mekaar een beetje in ons waarde laten. Niet iedereen is perfect of rijdt perfect.
je kunt het toch ook gezellig houden, maar jullie boren die moeder wel de grond in. En daar vraagt ze toch niet om.
en dat ze zelf ook jurreert kan je ook een beetje positief opvatten en niet negatief zoals jullie schrijven. ik denk dat ze haar verhaal even kwijt wilde en evt lotgenoten zocht die een klein beetje met haar kan meedenken. maar integendeel is de meerderheid het niet met haar eens. omdat ze zelf ook jurylid is wordt er op deze manier op afgerekent. iedereen vindt het fijn als hun kind leuk kan rijden en af en toe een prijsje mee naar huis neemt. ik heb zelf een dochter en rijdt ook B dressuur met haar pony. heb ook zoiets meegemaakt ik begrijp die moeder wel.

De hacker van de ts weer he..
sjorsie schreef:Heeft de TS nu een Friese Hengst die erg Mooi is![]()
zelfs de kinderen op een D/E pony vinden dit ook fijn om te horen.
en neej ik geef de kinderen niets cadeau zeker niet! maar ik houd het iig wel positief.
en laten we dat ook vooral zo houden
, daar lusten de honden echt geen brood van. We waren op een groot concours op gras, je kunt je dus voorstellen hoe de ringen er bijjlagen na al die regen: wij moesten zelf om drie uur starten, de pony liep op de 'hoefslag' tot over zijn kogels in de blub en er mocht met beenbescherming gestart worden. Dit even ter illustratie.