Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Arrabel schreef:Mijn vroegere paard stond op een heerlijke stal, in de zomer staan ze dag en nacht buiten in een grote kudde en hij hield ontzettend van spelen met de andere paarden.
Dit paard heb ik verkocht aan de gene die hem toen verzorgde met de gedachte dat hij gewoon op onze fijne stal kon blijven.
Maar na een paar maanden dit paard in haar bezit te hebben verhuist ze naar een andere stal, de paarden mogen daar niet dag en nacht buiten, en moeten soms met 25 graden op stal staan.
Het is een soort broeikas daar en het zweet loopt van de paarden af als ze in de warme stallen staan.
Ik vind het een afschuwlijk gezicht, al die paarden binnen met dat warme weer, dik in het stro.
Hij hield altijd zo van buiten zijn, spelen met de andere paardjes, en nu moet hij in een stik hete stal staan.
Wat vinden jullie daarvan?
Sizzle schreef:wat wil je hiermee bereiken? Dat we met zijn allen zeggen dat het zielig is of zo? Daar heeft het paard ook niets aan hoor. Hij is niet meer van jou dus ik ben bang dat het ook niet op prijs wordt gesteld door de eigenaar dat jij hier een beetje over haar zit te zeuren.