Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zulk soort momenten komen ook bijna niet voor, maar is bijvoorbeeld als het enorm druk is met losrijden. Pony kan daar totaal niet tegen, is namelijk keertje in elkaar getrapt tijdens erg drukke les (oefenen caroussel) en sindsdien kan hij compleet over de zeik gaan van drukte. Vooral als er iemand te dicht langs hem rijdt. Dan kan het er nog wel netjes uit zien maar heb ik in feite geen contact meer, hij reageert slecht.
runningkawa schreef:Ik heb het ook nooit nodig gehad en wil het ook niet
en ja, ook bange paarden gereden
Nogmaals, dat hoort bij het wedstrijd rijden dat je dat zelf op kunt lossen
kun je dat niet ga je naar een oefenwedstrijd
de naam zegt het al

Dit is dus lang niet elke wedstrijd zo, misschien 2/3 keer in een jaar?
ook niet als de instructie wil dat ik het anders doe. denice schreef:hin-der-lijk als diegene dan inderdaad denkt dat zij voorrang hebben. een echte hekel heb ik aan moeders die maar lopen te bleren tegen hun kinderen.
moet mijn moeder een keer proberen, mag ze nooit meer mee!
goede instructie vanaf de kant is imo prima. mischien is het een lastig paard op wedstrijd en heeft die persoon nog een beetje hulp nodig.. maar niet te!
Lielle schreef:wollie, volgens mij zijn oortjes wel toegestaan, maar alleen op het voorterrein.
) vind en ik probeer me zo weinig mogelijk te storen aan anderen. Als ik me ga irriteren dan wordt mijn rijden niet beter. Als ik iemand echt te ver vind gaan dan zeg ik dat en anders probeer (!!) ik het zoveel mogelijk te negeren....