Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Buterblom schreef:Koop geen petrie perfect, het is alleen maar duurkoop!

Lizz schreef:Die zijn nog duur ook zeg, moet je ook nog beugels apart kopen zeker? En wat nou als je zool afgesleten is??
AaronYve schreef:mooi!! maar vind ik te duur helaas
Die hebben ook mooie laarzen voor een mooie prijs.
KsVrPy schreef:Lizz schreef:Die zijn nog duur ook zeg, moet je ook nog beugels apart kopen zeker? En wat nou als je zool afgesleten is??
Nee dat hoeft niet, kan.
Volgens mij zijn die beugels niet eens hier in NL te koop, ik heb ze tenminste nog nooooit gezien.
Ik vind ze niet zo duur hoor.

KsVrPy schreef:De laarzen die Meetje22 laat zien heb ik ook aan gehad. Ze zaten best lekker maar die kuit was echt reeeuuuuze, heel geschikt dus als je wat dikkere kuiten hebt. Niet l*llig bedoelt hoor Meetje22.![]()
Wat dacht je van Mountain Horse? Staat ook bekend als goede laars.
Meetje22 schreef:KsVrPy schreef:De laarzen die Meetje22 laat zien heb ik ook aan gehad. Ze zaten best lekker maar die kuit was echt reeeuuuuze, heel geschikt dus als je wat dikkere kuiten hebt. Niet l*llig bedoelt hoor Meetje22.![]()
Wat dacht je van Mountain Horse? Staat ook bekend als goede laars.
Ten eerste staat mountain horse ook niet erg best bekend hoor.
De rits laat vaak de geest en heb pas geleden ook problemen met de leerkwaliteit gehad.
Ik heb dus en Global en Mountain horse sportiverider dus kan er best wel wat van zeggen![]()
Daarnaast is de kuit van Global helemaal niet breed.
Mijn kuiten zijn 34 cm en ze zitten als gegoten.
Ik kan ze van harte aanraden.
Oja ik heb ook nog leren laarzen van Lipica en daar ben ik ook wel tevreden over.
Alleen ging de zool snel stuk en heb ik ze al 2 keer moeten laten oprekken.

Rozanne schreef:Cavallo Junior, die zijn €200,-
KsVrPy schreef:
MH High Caliber SCS3
Deze leder rijlaars, met elastische veters en rits, is voorzien van het SCS3-systeem. De speciale zool zorgt voor meer stabiliteit en comfort in combinatie met de MH Quick Release stijgbeugel. De laars is schokabsorberend en gemaakt van rundleder. Voorzien van een rits aan de achterzijde. Verkrijgbaar in de kleur zwart en in twee kuitmaten, normaal en wijd.
De prijs ligt rond de 250/300,-

Lizz schreef:Ja maar wij bedoelden de stijgbeugel blokjes

KsVrPy schreef:Meetje22 schreef:
Ten eerste staat mountain horse ook niet erg best bekend hoor.
De rits laat vaak de geest en heb pas geleden ook problemen met de leerkwaliteit gehad.
Ik heb dus en Global en Mountain horse sportiverider dus kan er best wel wat van zeggen![]()
Daarnaast is de kuit van Global helemaal niet breed.
Mijn kuiten zijn 34 cm en ze zitten als gegoten.
Ik kan ze van harte aanraden.
Oja ik heb ook nog leren laarzen van Lipica en daar ben ik ook wel tevreden over.
Alleen ging de zool snel stuk en heb ik ze al 2 keer moeten laten oprekken.
Oh wat raar, bij mij zaten ze hartstikke breed.
Je hoeft niet zo aangevallen te doen hoor, ik bedoel er niks mee.
AaronYve schreef:hoe meet je dat meetje22?
je kuitmaat

Elessar schreef:Lynn_Nikita schreef:hoe kan ik beste maten opmeten,
Misschien heb je hier iets aan: http://www.rijlaarzen.nl/opmeten.htm