Ik rijd nu nog met gewone chaps van kieffer. Niet van leer. Maar als ik mijn centjes bij elkaar heb dan wil ik echt wel mooie leren laarzen! Al weet ik niet of ik dat wel fijn vind rijden maar dat lijkt me wel. Ik zou voor laarzen gaan dus !
Ik zou ook gaan voor de de chaps ik vind het er best gaaf uit zien met die schoentjes Je krijgt dan ook geen pijn aan je voeten en je laarzen gaan ook kapot als je telkens een paard af moet spuiten of iets dergelijks als ze met water in aanraking komen en ik vind het altijd k*t als ik van een jong beest af vlieg en heel mijn laarzen 3 dagen wit zien door het zand haha Nouja succes ! ׳
ik zou gewoon voor als je wedstrijden gaat rijden een stel laarzen kopen want op wedstrijd kan je natuurlijk niet met chaps rijden en als je gewoon rijd met chaps. zelf rijd ik ook met chaps omdat dat veel fijner is,(jullie kunnen natuurlijk een andere mening hebben) en het is ook veel warmer in de winter
Ik zelf heb in het begin altijd laarzen gehad, tot dat ik jophers en chaps kreeg van kennissen.. Heb de laarzen meteen weggedaan omdat ik chaps véél fijner vind..