Ouders!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mangoXsgat

Re: Ouders!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:47

wij weten ook wel dat we eerst diploma moeten halen. maar we hebben volgende jaar examens we zijn namelijk erg vroege leerlingen. en daar na gaan we een !deeltijd opleiding! volgen. 2 dagen per week en 3 dagen stage. dan moeten we miss wel stoppen met de handels paarden, maar jullie hoeven je niet met onse opleinding te bemoeien

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:48

je hebt een pb

mangoXsgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:49

wij zijn nu tog bezig met onse middelbaren school!!! BETER LEZEN poedersuiker!

mangoXsgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:51

poedersuiker poedersuiker ktu poedersuiker

mangoXsgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:51

sletzooi SLETZOOI sletzooi SLETZOOI

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:53

ik zou er geen probleem van maken er zijn zoveel pubers die in het middelbaar onderwijs zitten, en paarden berijden en/of een eigen paard hebben, ik denk niet echt dat je te weinig tijd hebt ofzo, zolang je cijfers ofzo er maar niet onder lijden Haha! veel sucses

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:54

Jullie vragen toch om advies?
Dan moet je ook tegen vragen & commentaar kunnen.

Bovendien, waarom scheld je iemand uit voor onzin dingen zonder rede (teminste ik kan nergens wat uit halen waarom)? Scheve mond

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:56

mangoXsgat schreef:

''wij rijden indderdaad 6 paarden per week, en brengen die ook uit op wedstrijd (Dressuur/SGW/Springen) en rijden ze voor de verkoop. misschien is het ook wel handiger om te wachten tot na je opleiding, na obse opleiding [Horse&health NHB Deurne] zijn we toch al vanplan om een eigen ''stal'' te starten. dus dan komt het er toch al van eigen paarden. en nu hebben we het ook al heel erg leuk om de paardje te rijden die we nu rijden.''

Dit is wat je schreef. Daar halen wij uit dat je daar mee bezig bent. Je weet niet eens of je wel toegelaten wordt, en heb je daar wel geld voor? Dit is particulier. En als jij dus die MBO opleiding wilt gaan doen prima, maar dat wilt zeggen dat je dit jaar je diploma haalt? Jullie zijn 14 en 15 jaar. 15 jaar kan ik begrijpen dat zou bij mij ook zo zijn, maar 14 jaar en klaar met de 4e klas? Sorry maar dat geloof ik echt niet, heel toevallig dat jullie allebij jong zijn en allebij sneller zijn dan de rest van de kinderen van de school. En dan is het nogmaals maar de vraag of jullie wel toegelaten worden.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:57

mangoXsgat schreef:
sletzooi SLETZOOI sletzooi SLETZOOI

Door dit soort dingen kan je topic gesloten worden, en als je tever gaat kun je zelfs een ban verwachten. Gedraag je zoals je je hoort te gedragen, wij zijn geen schoolvriendinnetjes van je!

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:58

LadyElmira schreef:
mangoXsgat schreef:

''wij rijden indderdaad 6 paarden per week, en brengen die ook uit op wedstrijd (Dressuur/SGW/Springen) en rijden ze voor de verkoop. misschien is het ook wel handiger om te wachten tot na je opleiding, na obse opleiding [Horse&health NHB Deurne] zijn we toch al vanplan om een eigen ''stal'' te starten. dus dan komt het er toch al van eigen paarden. en nu hebben we het ook al heel erg leuk om de paardje te rijden die we nu rijden.''

Dit is wat je schreef. Daar halen wij uit dat je daar mee bezig bent. Je weet niet eens of je wel toegelaten wordt, en heb je daar wel geld voor? Dit is particulier. En als jij dus die MBO opleiding wilt gaan doen prima, maar dat wilt zeggen dat je dit jaar je diploma haalt? Jullie zijn 14 en 15 jaar. 15 jaar kan ik begrijpen dat zou bij mij ook zo zijn, maar 14 jaar en klaar met de 4e klas? Sorry maar dat geloof ik echt niet, heel toevallig dat jullie allebij jong zijn en allebij sneller zijn dan de rest van de kinderen van de school. En dan is het nogmaals maar de vraag of jullie wel toegelaten worden.

Hier sluit ik me bij aan Knipoog
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat het niet zo makkelijk is om toegelaten te worden op Deurne.
Er zijn veel aanmeldingen maar weinig plekken. Dus of je toegelaten wordt kan je nog niet voorspellen Lachen
Niet aanvallerig bedoeld ofzo trouwens Knipoog

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:00

[
Bovendien, waarom scheld je iemand uit voor onzin dingen zonder rede (teminste ik kan nergens wat uit halen waarom)? Scheve mond[/quote]

omdat dit kind nog niet volwassen genoeg is om normaal te reageren
de ouders zijn verstandig om geen paard te kopen zou ik zeggen ,als dit de manier is van communiceren met haar ouders zou ze eens wat vaker op haar donder moeten hebben i.p.v een paard krijgen Boos! ja ik heb zelf ook kinderen van die leeftijd en weet waarover ik het heb !

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:03

paintedblack schreef:
[
Bovendien, waarom scheld je iemand uit voor onzin dingen zonder rede (teminste ik kan nergens wat uit halen waarom)? Scheve mond

omdat dit kind nog niet volwassen genoeg is om normaal te reageren
de ouders zijn verstandig om geen paard te kopen zou ik zeggen ,als dit de manier is van communiceren met haar ouders zou ze eens wat vaker op haar donder moeten hebben i.p.v een paard krijgen Boos! ja ik heb zelf ook kinderen van die leeftijd en weet waarover ik het heb ![/quote]

Als ik zo zou praten tegen anderen (ik wordt in juli pas 17) dan krijg ik toch op mijn donder! En als ik zo zou praten tegen mijn ouders lachen ze me uit en kan ik dat paard echt niet van hun verwachten.

TS: als je moeder geen paard wilt kopen kan ik dat best begrijpen. Daar heb jij maar mee te leven, als een moeder iets beslist blijft dat er meestal bij. Anders zou ze het wel het voordeel van de twijfel geven.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:09

mangoXsgat schreef:
wij weten ook wel dat we eerst diploma moeten halen. maar we hebben volgende jaar examens we zijn namelijk erg vroege leerlingen. en daar na gaan we een !deeltijd opleiding! volgen. 2 dagen per week en 3 dagen stage. dan moeten we miss wel stoppen met de handels paarden, maar jullie hoeven je niet met onse opleinding te bemoeien

De veertienjarige kan dat al niet, want die is volgend jaar 15 en heeft nog een jaar voltijds leerplicht.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:11

Jullie willen trouwens op deurne een deeltijd opleiding volgen. Dat betekend inderdaad drie dagen stage lopen, heb je dan nog tijd voor je paard? Ik doe nu ook een deeltijdopleiding paardenhouderij en heb nu dus echt niet genoeg tijd voor mijn paard. De tijd is er wel, maar dat zijn gelijk de tijden waar ik erg moe in ben. Volgend jaar een heel andere opleiding voor mij, waardoor ik wel tijd heb. Én toestemming van mijn ouders, én genoeg ervaring om het beestje te kunnen verzorgen.

Jullie beweren nu veel verschillende dingen:

6 handelspaarden om te rijden per persoon, samen sneller klaar met de 4e klas en op naar deurne, ervaringen met een join up en ook nog eens ervaring met lesgeven. Jullie geven volwassenen in een ander topic advies en je wordt kwaad als ze het niet in dankbaarheid nemen, logisch..het stelt niets voor. En dan nog even die mensen de les lezen want ja, jullie kunnen het zo goed want jullie geven les. Toen ik 14/15 jaar was en ik zou zoiets zeggen werd ik uitgelachen, wie wilt er nu les van een puber?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:12

Urielle schreef:
De veertienjarige kan dat al niet, want die is volgend jaar 15 en heeft nog een jaar voltijds leerplicht.

Daar zat ik ook aan te denken want ik wilde ook een deeltijds opleiding volgen met die leeftijd. Ik ben nu 16 en mag het eindelijk. Met 16 jaar ben ik twee dagen in de week leerplichtig, wordt bijna 17 en ik stap dan over op het ROS, 1 dag in de week school.

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:14

Urielle schreef:
mangoXsgat schreef:

Hmm jaa precies valt me nu ook pas op Ach gut
Tenzij ze van plan is om een jaar zonder school te zitten, maar dat kan ook niet wetterlijk Vork

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:17

Strawberry_ schreef:

Hmm jaa precies valt me nu ook pas op Ach gut
Tenzij ze van plan is om een jaar zonder school te zitten, maar dat kan ook niet wetterlijk Vork[/quote]

Ach nee, haar ouders kunnen dat natuurlijk wel. Die zijn toch al zo rijk om deurne zo even te betalen e.d. Mijn vader verdient goed, maar schrok toch even van de prijzen hoor. Nou goed, als ze het kunnen betalen is dat fijn voor ze, maar dat is dan toch voor 16+. (ik geloof namelijk niet dat ze zo snel klaar zijn met de 4e)

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:18

nou zo te horen zijn Jut en Jul (sorry hoor, ik kan het nu niet meer laten) hier ook lekker actief. ik stel een ban voor, ik hou niet van leugenaars.

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:19

mangoXsgat is nog een echte puber ,neem het niet tè serieus wat ze zegt.
en volgens mij heeft ze ook een beetje teveel fantasie Zij zijn groot en ik is klein!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:20

Onzintopic --> slotje Lachen