Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
veel sucses
mangoXsgat schreef:wij zijn nu tog bezig met onse middelbaren school!!! BETER LEZEN poedersuiker!
mangoXsgat schreef:sletzooi SLETZOOI sletzooi SLETZOOI
LadyElmira schreef:mangoXsgat schreef:wij zijn nu tog bezig met onse middelbaren school!!! BETER LEZEN poedersuiker!
''wij rijden indderdaad 6 paarden per week, en brengen die ook uit op wedstrijd (Dressuur/SGW/Springen) en rijden ze voor de verkoop. misschien is het ook wel handiger om te wachten tot na je opleiding, na obse opleiding [Horse&health NHB Deurne] zijn we toch al vanplan om een eigen ''stal'' te starten. dus dan komt het er toch al van eigen paarden. en nu hebben we het ook al heel erg leuk om de paardje te rijden die we nu rijden.''
Dit is wat je schreef. Daar halen wij uit dat je daar mee bezig bent. Je weet niet eens of je wel toegelaten wordt, en heb je daar wel geld voor? Dit is particulier. En als jij dus die MBO opleiding wilt gaan doen prima, maar dat wilt zeggen dat je dit jaar je diploma haalt? Jullie zijn 14 en 15 jaar. 15 jaar kan ik begrijpen dat zou bij mij ook zo zijn, maar 14 jaar en klaar met de 4e klas? Sorry maar dat geloof ik echt niet, heel toevallig dat jullie allebij jong zijn en allebij sneller zijn dan de rest van de kinderen van de school. En dan is het nogmaals maar de vraag of jullie wel toegelaten worden.

[/quote]
ja ik heb zelf ook kinderen van die leeftijd en weet waarover ik het heb ! paintedblack schreef:[
Bovendien, waarom scheld je iemand uit voor onzin dingen zonder rede (teminste ik kan nergens wat uit halen waarom)?
ja ik heb zelf ook kinderen van die leeftijd en weet waarover ik het heb ![/quote]mangoXsgat schreef:wij weten ook wel dat we eerst diploma moeten halen. maar we hebben volgende jaar examens we zijn namelijk erg vroege leerlingen. en daar na gaan we een !deeltijd opleiding! volgen. 2 dagen per week en 3 dagen stage. dan moeten we miss wel stoppen met de handels paarden, maar jullie hoeven je niet met onse opleinding te bemoeien
Urielle schreef:De veertienjarige kan dat al niet, want die is volgend jaar 15 en heeft nog een jaar voltijds leerplicht.
Urielle schreef:mangoXsgat schreef:wij weten ook wel dat we eerst diploma moeten halen. maar we hebben volgende jaar examens we zijn namelijk erg vroege leerlingen. en daar na gaan we een !deeltijd opleiding! volgen. 2 dagen per week en 3 dagen stage. dan moeten we miss wel stoppen met de handels paarden, maar jullie hoeven je niet met onse opleinding te bemoeien
De veertienjarige kan dat al niet, want die is volgend jaar 15 en heeft nog een jaar voltijds leerplicht.
Strawberry_ schreef:De veertienjarige kan dat al niet, want die is volgend jaar 15 en heeft nog een jaar voltijds leerplicht.
[/quote]