Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moelly schreef:hee kijk eens op:
http://www.hjcmanege.nl > nze paarden en pony's, er staat ook een bruine sander bij, met een bles.
Binckydenice schreef:RoosCaptain schreef:Heeft de pony een brandmerk? Mijn New Forest heeft een duidelijk boompje van het stamboek New Forest..
New forest forum is ook nog een optie..
Helaas, het is bij de verkoop verteld dat het een new forest is... Waar moet het brandmerk zitten? Tot welk jaar hebben ze dat gedaan?

Binckydenice schreef:Nee, hij was niet gechipt, kreeg er ook helemaal niets bij, hij zit nu dik in zijn wintervacht, dus ga zijn billen nog even niet scheren, misschien iet svoor deze zomer
Binckydenice schreef:Haha inderdaad, arme koude billen...
Nee, er zit helemaal geen chip in... Hij is nagekeken. Hij heeft nog steeds geen chip (oohhh) Maar toen we hem kochten was dit nog niet verplicht....
liberty schreef:Als ik zo de foto's zie, denk ik haast wel dat het een Forest is, natuurlijk kun je dat nooit 100% zeker weten. Ik weet wel dat wij rond 95/96 een pony verkocht hebben die drachtig was, dat veulen is nooit aangemeld bij het stamboek. Maar die merrie zijn wij kwijt geraakt, we weten niet meer waar ze is.
Van welke handelaar heb je hem gekocht?