Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lindsey schreef:Kom op Blowdiene je kan toch zelf ook wel bedenken dat als iemand 1.75 is zijn/haar benen onder de buik van een d pony uitkomen.
Je moet dan echt wel richting E pony of voor het mooi aan een paard gaan denken.
Bovendien vind ik 45 kg geen realistisch gewicht bij een lengte van 1.70.
Voor dat geld (en ook een stuk minder) koop je een veulen met goede papieren. Waar je ze vindt? Bij hobby-fokkers, boertjes.....kijk in het najaar maar eens op stamboeksites, paardenmarkten, enz. Kijk vooral niet op internet, de prijs wordt door andere advertenties enorm opgedreven en is niet realistisch vaak voor ponyveulens (net zoals deze prijs). 

lindsey schreef:Kom op Blowdiene je kan toch zelf ook wel bedenken dat als iemand 1.75 is zijn/haar benen onder de buik van een d pony uitkomen.
Je moet dan echt wel richting E pony of voor het mooi aan een paard gaan denken.
Bovendien vind ik 45 kg geen realistisch gewicht bij een lengte van 1.70.
Liedje schreef:Mmm... ik dacht laatst op bokt gelezen te hebben dat veulens qua hoogte de moeder achteraan gaan.. Dus ik zou nog even informeren over de hoogte![]()
Prijs geen verstand van

En de fjorden als Perla en Taco.. Zijn allemaal hoog in de dressuur sport gekomen.
)
maar ik ben bevooroordeeld want ik heb zelf een superhaffie
Citaat:jah en die zijn ook goedkoop in onderhoud ofniet..?
maar hoevaak moet een paard eigenlijk naar de DA en hoe vaak moet ie een wormenkuur..?

blowdiene schreef:mmhh... ja, maar ik koop een veulen, omdat ik 3-jarige niet echt in durf te rijden als ik ze niet langer ken dan een jaar![]()
waar staan die paardjes dan..?