Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikkuh15 schreef:Wat kan er anders goed boven deze schoenen. Ze zitten heerlijk ( een geen pijnlijke tenen meer als mevrouw weer erop gaat staan) Het moet natuurlijk er wel netjes uitzien misschien een andere suggestie die er beter op past?
Kentaur Profi
Deze in het bruin.
Remember schreef:Zie de link in mijn onderschrift naar de clinic, daar heb ik bruine Petrie chaps aan met Ariat schoenen eronder. Bevalt super!
ikkuh15 schreef:Wat kan er anders goed boven deze schoenen. Ze zitten heerlijk ( een geen pijnlijke tenen meer als mevrouw weer erop gaat staan) Het moet natuurlijk er wel netjes uitzien misschien een andere suggestie die er beter op past?
Kentaur Profi
Deze in het bruin.
Mountain Horse Xcellsior (
Iemand ervaring met deze 2 merken?
EstherMe schreef:ik heb zelf ook petrie chaps en vind ze erg lekker zitten!
Om nog even te reageren op de vraag of iemand ervaring had met de chaps van mountain horse: ik ken iemand die ze heeft, maar ze zijn van zacht leer en dus ook nogal slappe chaps. Niet te vergelijken met het harde leer van de petrie chaps
Revanches schreef:Remember schreef:Zie de link in mijn onderschrift naar de clinic, daar heb ik bruine Petrie chaps aan met Ariat schoenen eronder. Bevalt super!
Welke kleur ariats heb jij daar aan?
De Cordovan of de Chocolat?
Remember schreef:Revanches schreef:[
Welke kleur ariats heb jij daar aan?
De Cordovan of de Chocolat?
Volgens mij chocolat, maar ik heb gewoon mijn chaps mee naar de winkel genomen en gezegd dat ik er zo'n kleur schoen bij wilde
asjemenou schreef:Nee, er zit geen coating op de chaps!
Citaat:Petrie Gaithers
Chaps van rundleder met coating. Gecombineerd met een lederen jodphur lijkt het alsof U een normale ledern rijlaars aan heeft. Kleuren zwart en bruin. In de kleur zwart is deze gaither toegestaan bij (dressuur)wedstrijden.