Er is meer in het leven dan wedstrijden! Bovendien, je kan altijd nog je paard omruilen voor een ander als je persé voor wedstrijden wilt gaan.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Er is meer in het leven dan wedstrijden! Welshcobfan schreef:als je goed leest staat er:geldt alleen als je jury dus NIET oplet en de combinatie vrolijk door laat rijden... maar die kans is dus heel klein, want beenbeschermers vallen op.
Witte Peesjes voor én achter bij een vos. Sammie schreef:Welshcobfan schreef:als je goed leest staat er:geldt alleen als je jury dus NIET oplet en de combinatie vrolijk door laat rijden... maar die kans is dus heel klein, want beenbeschermers vallen op.
Ik heb er al eens een jury op moeten attenderen, hoorWitte Peesjes voor én achter bij een vos.
want hoe blind moet je dan zijn knolliegirl schreef:je kan toch dispensatie ofzo iets aan vragen bij de bond..?
DAar mag et wel mee
layla__ schreef:mischien kun je beter gaan springenDAar mag et wel mee

kimmysan schreef:lekker dan ik vindt het echt nergens op slaan

Sammie schreef:Welshcobfan schreef:als je goed leest staat er:geldt alleen als je jury dus NIET oplet en de combinatie vrolijk door laat rijden... maar die kans is dus heel klein, want beenbeschermers vallen op.
Ik heb er al eens een jury op moeten attenderen, hoorWitte Peesjes voor én achter bij een vos.
_Dynamite_ schreef:Wat een onzin,echt.
Laat je beschermers nakijken door iemand,en als die constanteert dat er niks verborgen zit,
hou ze dan gewoon om!.
En ja: Liever een strafpunt dan pijn lijden.
JENNx schreef:Ik denk dat we nu niet zomaar even een oordeel mogen doen. Eigenlijk. Zoals eerder gezegd rent hij alleen met beenbeschermers om. Ik denk dat we het eerst moeten zien hoe hij zich gedraagd in het land zonder beenbeschermers, en hoe met..