Ervaringen vliegenmasker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jessicauvita

Re: Ervaringen vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:34

Ik ga ook een masker halen, die nieuwe van HH. Maar kunnen ze zich eigen niet ophangen eraan?

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 16:48

JessicaChico schreef:
Ik ga ook een masker halen, die nieuwe van HH. Maar kunnen ze zich eigen niet ophangen eraan?

nee, dat lijkt me niet. mijne zit met een enkel klittebandje vast, en ik denk dat die dan wel losgaat (of scheurt?).

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:00

ik heb die van bucas, gaat nu de 5de of 6de zomer in. En heb vorig jaar alleen het klitteband vervangen. bleef niet goed meer zitten.

let altijd wel goed op dat de kap overal goed aansluit, heb een keer een paard gezien waar een vlieg eronder zat, kan je vertellen dat wil je niet zien. (is trouwens niks ergs gebeurd met het paard, maar voordat je zo'n dier gevangen hebt en van die kap ontdaan hebt ben je even verder)

als je sloopers in de wei hebt zou ik ook voor de goedkopen versie gaan. ik vind de bucas trouwens ook niet onwijs duur (rond 21 euro geloof ik) maar dat blijft natuurlijk een hoop geld als je er 3 x in de zomer een moet kopen.

suc6 met het zoeken naar een geschikt masker voor je paard, er zijn er in iedergeval veel soorten te koop dus zit vast een geschikte tussen!

Mistie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:05

Ik heb zaterdag Sonja maar eens haar 'Supermask' op gedaan Tong uitsteken
Ik lachte haar gewoon uit eigenlijk, net zo'n Boeddha ofzo Tong uitsteken

moet je toch wel even aan wennen! ROFL

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:34

boeddha? met een masker?

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:11

die 2 zijn echt geweldig leuk! Haha!

Maar schijnen duur te zijn toch?

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:48

mijn paard heeft vorig jaar van mij een supermask gekregen doordat ze steeds ontstoken oogjes had en dat is nu helemaal over mede omdat het ook als zonnebril werkt.
vorig jaar waren ze ook nog mooi in de aanbieding Lachen

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:36

Ik heb van die sliertjes dingen aan het halster. Werkt heel goed! Ik heb nog nooit gezien dat die dingen in de ogen prikten gewoon een beetje laag omdoen dan. Knipoog Het is veel goed koper dan die maskers en er kunnen ook geen vliegen onder gaan zitten. Ze raken er ook niet door in paniek, dus dat vind ik echt een aanrader. Ze blijven ook nog heel lang goed!