Missy past in een 185, maar die krijgt altijd een 195.
Ik hou dus van wat ruim zittende dekens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, die staat met dit weer al normaal met een natte borst.

Alane schreef:Ik heb er 2 onder de hoody staan, en die zweten aanzienlijk minder tot helemaal niet.
Maar ik zou hem niet gebruiken om mee te rijden, tenminste mijn dochter klimt wel eens op haar pony en stapt er mee door de weide om halsters te zoeken.
En gisteren heeft de grote het gepresteerd om zonder vernielingen de hoody "uit" te "trekken" .... Om de een of andre wazige reden waren de eerste 2 sluitingen, onder de kaak, open gegaan of gedaan en heeft ze deken helemaal uit gekregen, singels alles nog dicht.
Idd met recht een hoody houdini
Alane schreef:![]()
Ik stond raar te kijken toen de bruine 'naakt' eraan kwam en hoorde mijn bankrekening al zuchten en steunen...

dat ziet er heel goed uit.
) Enige nadeel is wel dat de buikflap niet helemaal goed aanluit dus hij heeft nog wel jeuk onder z'n buik. En beetje jammer van de kleur. Maar dat had hij in een paar uur opgelost. Gewoon in de diepste modderplas duiken die je tegenkomt en in plaats van een witte deken hebben we nu een bruine deken.