Lijkt me echt zó mooi, paarden genezen enzo, en kleine veulentjes op de wereld helpen zetten
Wil sowieso al chirurg worden, dus als ik dan iets met paarden zou moeten kiezen, dan zeker dit
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lijkt me echt zó mooi, paarden genezen enzo, en kleine veulentjes op de wereld helpen zetten
Wil sowieso al chirurg worden, dus als ik dan iets met paarden zou moeten kiezen, dan zeker dit
ik werk met jonkies, en als ik ze binnen zie komen totaal niks gewend, onzeker en wat bangig.... en ik heb ze een maand of drie later ruitermak, zelfverzekerd en happy de baan door lopen, dan ben ik heel... heel gelukkig, kan geen geld tegenop 
(geen gezeur enzo) Daarbij lesgeven thuis en bij andere mensen thuis voor de afwisseling. Africhten lijkt me moeillijk maar dat kan m'n vriend dan weer. Personeel om stallen te mesten, te voeren en de paarden binnen en buiten te zetten 

Cassidy schreef:Een grote zak met geld zei je? Geef mij maar een stoeterij...
precies
ben nu ook vrijwilliger op een manege voor gehandicapten en heb al paar x les mogen geven en ze vonden het geweldig en na de lessen krijg je van de meeste die beetje goed kunnen praten enzo leuke reacties
en dan net zo luxe als waar ik stage heb gelopen! (zo'n 150 ha land, drie stallencomplexen, een 'foaling unit' en een da aan huis... hihi) 

Een eigen bedrijf combineren met instructie geven, lijkt me ook wel leuk, of TOPruiter,, maarja dat is maar voor sommige weggelegd...

foetsie schreef:Het lijkt me wel leuk om gids te paard te zijn en dan toeristen tijdens een buitenrit mee op sleeptouw te nemen.![]()
Of als gids op trektocht.

Suelza schreef:Doorgroeien naar een baan als operationeel chef bij de bereden politie!!! Dat lijkt me wel wat.
dat wilde ik eerst ook... maar ik mag niet bij de politie
dus doe nu wat anders, maar heb wel gehoord dat er maar heel weinig mensen in aanmerking komen voor bereden politie... Maar lijkt me echt een ruper beroep!:D