Namen in een topic zetten ?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(dat dan weer wel)
Barmat schreef:Oh mensen, wat zijn jullie een stelletje "bekende-ruiters" kwijlers zeg"![]()
Ze zijn niet "meer" of "minder" dan wij hoor
Hooguit beter(dat dan weer wel)
Barmat schreef:Oh mensen, wat zijn jullie een stelletje "bekende-ruiters" kwijlers zeg"![]()

KsVrPy schreef:Barmat schreef:Oh mensen, wat zijn jullie een stelletje "bekende-ruiters" kwijlers zeg"![]()
Ja idd.
Ik snap het probleem niet, waarom niet bekend maken?
Elinee schreef:oke, ik snap eigenlijk ook niet zo goed of het belangrijk is wie homo,hetero,bi of wat dan ook is.
het gaat toch om zijn rijkunsten?

Elinee schreef:oke, ik snap eigenlijk ook niet zo goed of het belangrijk is wie homo,hetero,bi of wat dan ook is.
patjelisa schreef:Elinee schreef:oke, ik snap eigenlijk ook niet zo goed of het belangrijk is wie homo,hetero,bi of wat dan ook is.
nou....
Sommige meiden willen gewoon weten of ze kans maken

Barmat schreef:Wat je boeiend vind om te weten zeg....
Maakt het werkelijk uit wie er hetero, homo, bi of weet ik veel is?
Ik weet het dus ook niet en interesseer me er bar weinig voor - het gaat mij (gelukkig kan ik zeggen) niet om geaardheid maar om rijprestaties
Wat een topic! Wie gaat zich daar nu druk om maken
Elinee schreef:oh en daarbij, één van de twee is homo, word het helemaal lastig.
Marijkjuh schreef:Elinee schreef:oke, ik snap eigenlijk ook niet zo goed of het belangrijk is wie homo,hetero,bi of wat dan ook is.
Maar ze hebben wel allebei erg leuke koppies
Pistasche schreef:Barmat schreef:Oh mensen, wat zijn jullie een stelletje "bekende-ruiters" kwijlers zeg"![]()
En waarom ben je meteen een kwijler als je wil dat iets goed gaat en dat je doet wat iemand vraagt ?!
Waarom ben je meteen minder of meer als je neit wil dat je naam midden in topics word gezet dat slaat nergens op.
dees_daan schreef:Elinee schreef:oh en daarbij, één van de twee is homo, word het helemaal lastig.
je om laten bouwen?
dees_daan schreef:Elinee schreef:oh en daarbij, één van de twee is homo, word het helemaal lastig.
je om laten bouwen?

patjelisa schreef:nou....
Sommige meiden willen gewoon weten of ze kans maken
Doel je soms op jezelf?
Pistasche schreef:Okee dan heb ik het verkeerd begrepen , sorry
Maar het is gewoon niet echt de bedoeling om die namen midden in een topic te hebben want dat hebben ze liever niet.
En dat kan ik me super goed voorstellen.