Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arans schreef:laatst lag er ook ene lidl cap op de weg, daar hebben ook 5 auto's overheen gereden, maar die zag eruit als nieu
secricible schreef:haha, ik zag je foto staan in de nieuwsbrief van de ruitershop (boxmeer), kan dat? Dat je klant van de week was?
Suziej schreef:Zo veilig is GPA niet hoor.
Met mijn vorige bijrijdpaard op oefenparcours ging ik de dubbel in, en bij de eerste brak ineens uit het niets het klepje af, dus ik zag niets meer voor de tweede.
Suziej schreef:Zo veilig is GPA niet hoor.
Met mijn vorige bijrijdpaard op oefenparcours ging ik de dubbel in, en bij de eerste brak ineens uit het niets het klepje af, dus ik zag niets meer voor de tweede.
casperrr schreef:Suziej schreef:Zo veilig is GPA niet hoor.
Ben je er dan niet is eerder meegevallen? En zat er geen zwakke plek ofzo, want het lijkt mij toch wel heel sterk dat dat klepje zo maar ineens afbreekt, als je nou een harde klap o.i.d had gemaakt ok. Maar als hij er ineens afvalt zal je dat toch wel eerder gezien hebben?
casperrr schreef:dus jullie hebben met de eigenaar aan alle klepjes van alle GPA caps getrokken? Duur grapje dan
casperrr schreef:Leverancier bellen o.i.d, lijkt me sterk dat een ruitersport eigenaar al zijn GPA caps stuk trekt om te kijken of je gelijk hebt.... hier zouden ze dat never nooit niet doen mar de leverancier er gelijk bij halen....
casperrr schreef:@Suziej: je zegt dat het al meer dan 2 jaar geleden gebeurt is, en dat het bij 4 caps het geval was dat ze afbraken, dan hoeven toch niet alle GPA caps gelijk onveilig te zijn? Misschien een productiefout?