*zucht* te laat-komers!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paardje14

Re: *zucht* te laat-komers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:15

Dat is egt heel erg vervelend
maar merk je er wat van met wedstrijd rijden of wordt er iets uit gesteld?! Cool

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:19

barlie schreef:
oeps. Nagelbijten / Gniffelen Was het zondag nog wel goed gekomen.
Ik ben zelf altijd ook ruim op tijd .ongeveer 1,5 uur van tevoren. Maar geen dag van tevoren Knipoog

Het was nog een heel geregel om er ook zondag op de wedstrijd te zijn. Me vader moest weg, dus die had me heen gebracht. Iemand anders zou me ophalen, maar helaas liep ze kreupel met het inrijden, dus kon ik mij vader bellen om te zeggen dat hij zich wel weer om kon keren. Het secretariaat bij het afmelden: "maar jij was hier gisteren toch ook al?" Clown
Tja dat zal me niet zo snel weer gebeuren.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:21

Ik ben ook bijna altijd ruim op tijd aanwezig.

Mijn paard is een beetje een stresskip en als ik mij dan ook nog moet haasten met zadelen enz.. dan word mijn paard helemaal stressig..
als ik alle tijd heb ben ik zelf ook rustiger en daardoor mijn paard ook.

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 16:11

Ik ben ook altijd optijd, probeer een uur voor m'n eerste proef aanwezig te zijn, kan je op je gemakje jezelf aanmelden, opzadelen, inrijden, zonder dat m'n paard onnodig lang op de trailer hoeft te staan! Haha!

maar heb het inderdaad ook al gehad dat we maar iets zijn gaan drinken in de kantine omdat we véél te vroeg waren! Clown ik denk maar zo: liever te vroeg dan te laat!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 16:26

Altijd en overal te laat. Ik kan ook niet te ruim plannen want dan denk ik: ik kan nog wel even dit of dat doen. Ik wil gewoon te veel dingen om in 24 uur te proppen.

OP wedstrijden probeer ik altijd een uur voor aanvang van de proef aanwezig te zijn. Als we veel te vroeg aankomen begint mijn vader (=enige die ik vast mee kan krijgen) alweer te zuchten en te steunen. Ook voor het paard wil ik niet veel te vroeg aanwezig zijn. Wat moet dat beest daar nu? Die heeft er veel meer aan als ik hem zo lang mogelijk in zijn eigen vrije omgeving laat en op wedstrijd precies genoeg tijd over houdt om hem op te zadelen en los te rijden. Ik ben om die reden ook altijd meteen na het uitstappen weer weg.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:33

Linda_Bien schreef:
Ik betrap me er ook zelf vaak genoeg op dat ik denk 'Ach die 10 minuten, ze wachten wel'.

Ik ken steeds meer mensen die je niet meer in de ring laten als je te laat bent voor je starttijd, dan leer je vanzelf wel op tijd komen Vork

StarStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:55

Eehh ik moet me ook altijd haasten/te laat Maar dat komt mede door mijn pony die soms wel een uur over trailer laden kan doen. Maar dat is bijna verleden tijd! Vork

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:41

Urielle schreef:
Linda_Bien schreef:
Ik betrap me er ook zelf vaak genoeg op dat ik denk 'Ach die 10 minuten, ze wachten wel'.

Ik ken steeds meer mensen die je niet meer in de ring laten als je te laat bent voor je starttijd, dan leer je vanzelf wel op tijd komen Vork

Oh nee, dat had geen betrekking op wedstrijden maar zo in het algemeen.
Op wedstrijd zorg ik altijd wel dat ik op tijd ben, gewoon alles een uur eerder plannen desnoods. Haha!
Ik ben in ieder geval nog nooit te laat geweest voor een proef, wel eens later dan anders waardoor ik iets minder lang kon inrijden maar echt te laat, nee gelukkig niet. Lachen

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:42

ik rij over het algemeen alleen thuis, dus dan ben ik wel op tijd Haha!
mijn vriend is ook altijd ringmeester, dus heb altijd uit 1ehand of het in of uitloopt.

wij hebben genoeg laatkomers gehad doordat we waren ingelopen. er wordt niet voor niets gezegd dat je ruim op tijd binnen moet zijn. vervolgens worden ze dan boos als het ingelopen is. de jurys die we hadden wilden 5 min nog wel wachten, maar dan was het ook starten of niet.

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:24

Jaartje schreef:
Met belangrijke dingen ben ik ook wel optijd!
Maar op school wil ik nog welis telaat komen Knipoog

indderdaaad. Maar op wedstrijd ben ik er altijd +1 uur voor mn proef.

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:26

Als ik een wedstrijd heb ben ik altijd wel ruim op tijd, maar wel gestressed Tong uitsteken
Maar dan gewoon van de zenuwen Clown

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:06

Ik zorg altijd dat ik een uur voor mijn starttijd aanwezig ben.
Dan red ik het altijd mooi en hoef niet lang te wachten ofzo.
Trek een kwartiertje uit voor het betalen... kwartiertje voor opzadelen en dan 30 min. inrijden, lukt altijd Ja

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:05

Ik ben eigenlijk altijd wel ruim op tijd aanwezig. Het kan altijd iets inlopen en ik heb geen zin in stressen, dan maar iets eerder weg Lachen

Yvette12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:25

Ik ben ook altijd ruim op tijd aanwezig, meestal 1 uur voordat ik erop wil zitten. Wil namelijk rustig opzadelen, omkleden e.d, ik haat het om te haasten en voor mij zorgt dit voor alleen maar stress.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 13:47

Ik ben ook (bijna) altijd ruim op tijd. Ik probeer er niet eerder dan een uur er te zijn, anders wordt ik bloedzenuwachtig van het wachten.
Ik heb wel eens gehad dat diegene die me bracht verdwaald was, ik moest al over 15 miuten. Nou dan ben ik echt 1 brok zenuwen en iemand hoeft maar 1 verkeerd wordt te zeggen en ik ga helemaal tekeer Tong uitsteken...

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:01

Ik kom echt niet uren van te voren Clown, mn vader ziet me aankomen zeg. Vind ik helemaal niet nodig.
Ben er meestal een uurtje van te voren, halfuurtje inrijden.
Vind dat al vroeg zat *LOL*

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:06

Ik ook een uurtje van te voren. Ik ben echt overal, altijd te vroeg. Als ik te laat kom is er iets aan de hand. Ik dabber liever op het wedstrijdterrein nog wat rond, effe wat combi's kijken etc dan dat ik moet stressen om mn paard op te zadelen, speed los te rijden etc.

NL_Lin_NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 19:45

ik ben meestral uur 2 kwartier van te voren aanwezig.. hoef mijn pony maar maximaal halfuurtje in te rijde anders word die vervelend.. duzz k kan allus lkkr rustig aan doen..

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 20:55

Ik zorg ook altijd dat ik er ruim van te voren ben. Ga zelf namelijk stressen als ik weinig tijd heb en dan rijd ik ook gestresst. Bloos

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:01

Ik ben meestal ruim op tijd, tenzij er iets heel erg inloopt ofzo. Een keer te laat geweest, gelukkig waren mn nichtjes en mn tante er toen endie hadden geregeld dat ik ná de L1 kon. Bloos

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:08

Ik ben meer een haaster.. meer alles op het laatste doen.
Maar gelukkig weet ik die dingen goed van mezelf en plan mijn tijd dan altijd veel te ruim in waardoor alles tog nog klopt al is het dan toch niet helemaal volgens 'planning'.
Ik heb dan wel altijd nog genoeg tijd om de dingen gewoon op de manier te doen als dat ik ze anders ook doe.
Zo heb ik ook minder zenuwen. Als ik niks te doen heb en hoe langer ik dan moet wachten ga ik me zenuwachtig maken terwijl dat niet nodig is.. Werkt zo dus het beste voor mij Lachen (en voor de pony eigenlijk ook)

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 21:08

Ik ben zelf ruim van tevoren aanwezig.
Rijd alleen maar onderlinge trouwens Knipoog

Als ik om 10 uur moet rijden, ben ik om 8 uur op de manege.
Vlechten doe ik altijd wel pas op de dag zelf.

Eerst rustig vlechten.. dan poetsen.. nog even beetje rondlopen.. jasje en laarzen aan etc, en dan ong 15 a 20 min losrijden, als ik m langer losrijd wordt ie vervelen Tong uitsteken

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 11:16

Ik ben meestal wel netjes op tijd, maar niet veel te vroeg ofzo, omdat ze niet altijd even braaf op de trailer staat. Maar ik ben eigenlijk nooit te laat, tenzij Tivara ineens niet wil laden o.i.d.

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:59

Ik ben liever te vroeg dan te laat en ben met wedstrijden ook altijd ruim van te voren aanwezig.
Ik word gestresst bij de gedachte alleen al dat ik te laat kom/ben.

Carry

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:19

Als ik onderlinge wedstrijd heb (dat is het enige wat ik rijd) ben ik altijd ruim optijd klaar met wassen/poetsen. Vaak ben ik een uur eerder dan andere mensen op stal en rijd ik ook meerdere paarden. Ik heb altijd iemand voor me klaar staan om, als ik een snelle wissel heb van paard, een kan warmrijden en iemand anders die de andere kan afzadelen/uitstappen. Zo kan ik zelf iets relaxter me proefjes ingaan. Wij hadden eens in het half jaar een onderlinge daarom reed ik 2 tot 3 paarden per wedstrijd.