C_hristel schreef:Zonder die dingentjes aan de bovenkant vindt ik het een hele mooie laars
Heb het topic van lipica bekeken. Heb alleen geen mooie laklaarzen gezien (ja wel die van Derby
) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
C_hristel schreef:Zonder die dingentjes aan de bovenkant vindt ik het een hele mooie laars
) C_hristel schreef:Ze staan er toch in.. De bruine lakleren vn anouk bijvoorbeeld
, maar het werkt ook nog niet na 1x hoor.. en die foto is natuurlijk wel van een echte lak laars, haarlak wil ook nog wel eens helpen
daar gaan ze ook mooi van glimmen, maar volgens mij is dat niet zo goed voor je laars
.
Danique1990 schreef:hahahha, maar het werkt ook nog niet na 1x hoor.. en die foto is natuurlijk wel van een echte lak laars, haarlak wil ook nog wel eens helpen
daar gaan ze ook mooi van glimmen, maar volgens mij is dat niet zo goed voor je laars
.
maar om eerlijk te zijn dacht ik toen ik die foto zag ook van dat zijn echt lak laarzen. Haarlak wilt idd helpen, mr is heel slecht voor je laarzen.
)
nicole0180 schreef:vriendin van mij had petrie , en die was daar niet echt tevreden over kwamen al vrij snel scheurtjes in.... ikzelf heb dat nog niet bij mijun cavallo's
chantal1982 schreef:er stond ook een stuk in paart en sport over hoe je gewone laarzen super glimmend kunt krijgen misschien heb je daar iets aan!!!
hopla schreef:Artikel 143 van het disciplineregelement dresssur.
-een paar zwarte of donkerblauwe rijlaarzen, al dan niet voorzien van bruine kappen.
casperrr schreef:iell die laarzen vind ik echt niet mooi