wie laat een ander op zijn paard starten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Re: wie laat een ander op zijn paard starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:25

Ik heb ook iemand die misschien binnenkort op mijn pony gaat starten... simpelweg omdat ik zelf te groot ben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:52

Ik rijd nu net (vandaag voor de 2e keer) op een paardje van iemand anders Haha! Ben net (nou, eigenlijk nog niet helemaal, bijna) gestopt met het rijden van een pony van dezelfde eigenaresse. Ga met dit paard ook wedstrijden rijden als alles goed gaat. Ik weet nog niet precies hoe wij alles gaan regelen, maar ik denk dat ik alle prijzen regelrecht richting Mirjam (de eigenaresse) laat gaan. Ik ben zo ongelooflijk dankbaar dat ik Ollie mag rijden, superleuk dier.

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 21:49

leuk alle reacties.. bedankt. Ik ga zelf ook maar eens de sfeer proeven enzo op wedstrijd, kijken of ik het leuk vind en dan heeft een ander de kastanjes al voor me uit het uur gehaald. Mijn paardje heeft dan al weer meer gezien en dat vind ik toch erg prettig!

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 10:09

Mijn lerares heeft mijn merrie verleden seizoen gestart in de speciale proeven voor 5 jarige (M in Nederland). 3 keren gestart, 2 keren 2de plaats! Haha!
Ik heb ze ook wel gestart maar op L niveau, wat gemakkelijker was dan de M (nog niet helemaal klaar voor een “echte” M)

Ik heb ook wel paarden van andere gestart op L en M niveaus, maar dat was gewoon voor de fun!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 10:21

Mijn bijrijdster mag van mij zó met mijn paard een wedstrijd rijden en gaat dat dit jaar waarschijnlijk ook doen Lachen .
Zij is een wedstrijd ruiter (Z) die er nadat ze een kind heeft gekregen, mee gestopt was.
Ze rijdt nu alweer een jaar mijn merrie en dat gaat echt super OK dan! !
Ik heb zelf 0-talent voor wedstrijden, maar vind het voor zowel mijn paard als ook voor haar wel erg leuk als ze eens een wedstrijd rijden. Voor haar is het natuurlijk ook erg leuk dat ze nu "officieel" kan laten zien hoever ze inmiddels met het paard is gekomen.
Ik ga wel mee om te groomen hoor, zou dat voor geen goud willen missen Clown !
Inschrijfgeld delen we samen en mocht ze wat winnen, wordt daarvan weer het volgende inschrijfgeld betaald. (En als er dán nog wat over zou blijven, mag ze dat lekker houden Knipoog .)

M_nimco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:22

ik zou het zelf niet zomaar doen. maar ik ken wel iemand die ook een paard rijd van een ander en dat gaat super!! het gaat heel goed met de wedstrijden en ze gaat er heel verantwoordelijk mee om.. natuurlijk moet je ook wel bedenken dat niet alle mensen zo zijn en er zijn ook mesen die je paard alleen maar verpesten en er vervolgens geen zin meer in hebben, ja dan zit je wel met een verpest paard.. dus het is absoluut iets om over na te denken. Knipoog

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:26

Ik heb er ook over zitten denken om mijn vriendin mijn pony te laten uitbrengen op wedstrijd, maar ik heb ze er gisteren doen op rijden en mijn paard reageert namelijk niet goed op haar been enz. En bij haar wil ze ook niet aan teugel, galop gaat nog moeilijker. In het begin wou mijn paard ook niet galopperen met mij, ze heeft precies zoiets : als je niet vastzit op mn rug, gaan we niet galopperen..