Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Roosje_ schreef:casperrr schreef:nee lekker zeg rijden en dan helemaal ingepakt
Kan ik net zo goed gelijk in een ziekenhuis bed gaan liggen, alsjeblieft zeg
Ik trek zo'n ding never nooit niet aan! Mij niet gezien!
Als je zo'n ding nog nooit aan hebt gehad.
Hoe weet je dan hoe het zit?
als een beetje goede hebt, heb je er totaal geen last van.

kaatje77 schreef:@Casperr. Even offtopic: Waarom zou je met een fries niet kunnen crossen? Heb er bij ons in Twente wel een gezien, dus misschien een nieuwe uitdaging? ( met bp)

Aranel schreef:Ik vind het niet nodig, een teken van wantrouwen tegenover je pony.
Ben er dus tegen.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap het wel als mensen het dragen bij een groene of drukke pony
Sorry, maar jou opmerking slaat werkelijkwaar helemaal nergens op

Apple schreef:Is het niet zo dat je vooral een bp aan moet trekken als je iets gaat doen waarbij dat ding ook nut heeft?
Crossen bijvoorbeeld? Of wellicht springen? Of rijden op paarden die bekend staan om wat kunstjes?
Roosje_ schreef:Dat doe ik helemaal niet.
Dat maak je er dan zelf van
Zie je me nergens typen.
Niet omdat je er bij voorbaat al vanuit gaat dat er wat zal gebeuren
Apple schreef:Is het niet zo dat je vooral een bp aan moet trekken als je iets gaat doen waarbij dat ding ook nut heeft?
Crossen bijvoorbeeld? Of wellicht springen? Of rijden op paarden die bekend staan om wat kunstjes?

Soeskia schreef:Je kan niet tegen een bodyprotector zijn, of je hem gebruikt is een tweede.
Apple schreef:Dus als casperrr niet gaat crossen met haar fries en wellicht ook niet gaat springen, waarom zou ze dan een bp aantrekken?
Daar val je toch niet vanaf
.