Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

liezzie schreef:Gewoon een tampon, met maandverband kan ik niet overweg, 9 van de 10 keer hars ik dan mezelf....

Maar ik heb nergens last van. Het zou best kunnen dat als ik een keer een tampon gebruik het verschil pas merk. Maar ik heb nergens last van met maandverband
_erika_ schreef:een kleinere maat gaat niet
ik heb al de kleinste maar dankje voor de tip !

een kikker,,,

allie_mootje schreef:Altijd tampon, inprincipe kan je het vergelijken met fietsen hobbel de hobbel

Moirsa schreef:Helma_Amber schreef:@erika: Je moet een beetje als een kikker gaan staan en je goed ontspannen (en er niet te veel bij nadenken)een kikker,,,
1 been op de wc bril rand en dan floep
Ik wist zo gauw geen andere omschrijving
)
Maar ik dacht ook altijd dat ie er weer uit zou glijden. Zolang je hem maar * ahum * ver genoeg 'er' in duwt, zeg maar
Maar overigens met maandverband en paardrijden heb ik ook geen probleem, vind ik ook prima gaan
Ikzelf rijd vaak met maandverband, ik heb helemaal geen last van plakkerige bloederige billen zoals mensen hier in dit topic zeggen
Dusja... wat je zelf het lekkerst vind rijden zou ik zeggen
Nu kan ze er zelf ook wel om lachen maar op dat moment was het zielig voor haar.
Heb ik gelukkig nog nooit gehad.. Mazzel-meid schreef:gewoon tampon. Maandverband vind ik zo vies.
Vooral als het warm is. Bah bahzo vies en plakkerig.