hoelang duurde het voordat paard verkocht was

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nettieejj

Re: hoelang duurde het voordat paard verkocht was

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:01

De pony van een vriendin van mij was meteen verkocht! Ze zei alleen al dat hij te koop was, en hij was toen ze klaar was met haar zin al verkocht!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:06

Mijn pony stond er net 2 min. op of zo en toen werd er al gebelt van of hij nog te koop was, ik was zelf helemaal overdondert van húh zo snel ..
Hij heeft een week te koop gestaan er waren 3 kijkers geweest en die gene die hem gekocht heb .. Daar heb ik nog steeds veel contact mee..
Hij is verkocht aan dekoezegtboe hier op bokt Haha!

Ik denk niet dat je te veel voor je paard vraag mijn pony was ook 13 toen hij te koop stond.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:18

Mijn ene pony heeft niet lang te koop gestaan.. Was er 17, bomproof, perfect voor beginners, vp 1500€. De eerste die kwamen kijken: drie kindjes met hun (mega)rijke mama, meteen verliefd, meteen verkocht. 't beestje is er nu 21 en heeft er nog nooit zo goed uitgezien als nu! Met haar gat in de boter gevallen..

Mijn tweede pony heeft bijna een half jaar te koop gestaan. Ook 17jaar, geweldig springen, absoluut niet voor beginners, vp 3000€. Héél veel mensen voor komen kijken, zelfs een heel aantal van 't buitenland (Nederland, Zweden, Italie en Engeland) maar ofwel konden ze haar niet gereden krijgen (één meisje is er op een half uur drie keer af getotterd.. pony was iets te vinnig voor haar kunnen) ofwel maakte ze problemen over het ene 'bokvoetje' dat ze had.. niet dat ze daar ooit problemen mee gehad heeft, maargoed. Uiteindelijk toch verkocht, voor de gevraagde prijs. Mevrouw is nu ook 21 en loopt nog vlotjes springwedstrijden L/M mee. Lachen

Ach, als je wil verkopen en er een deftige prijs voor wil krijgen moet je vaak gewoon de juiste mensen afwachten. En als het wat tegenzit kan dat al eens wat langer duren. 2000€ voor jou paard vind ik niet overdreven, eerder een normale prijs denk ik. Zoals hierboven ergens al gezegt is geweest, als je meer serieuze reacties wil krijgen: Pas je advertentie eens aan. Geen emoties daarin, trekt veel te veel penny's aan Knipoog.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 18:42

is inmidels verkocht voor 1750- aan mensen die super zijn. Zondag word ze gehaald, omdat ze communie en verjaardagen hadden was niet fijn om eerdre te doen. hun mailen bijna om de dag met mij, en zitten echt op dezelfde lijn met alles.
van alle kopers ben ik blij dat ik haar aan hun verkocht heb, bij ie andere had ik wel sneller alles geregeld gehad mss, maar nu krijgt ze een super tehuis.

bepske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 18:46

Wat super fijn om te horen dat ze op een goede plek terecht is gekomen Knipoog

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 13:54

Lynn_Nikita schreef:
en denk dat mn woonplaats niet meewerkt, als je in midden van land woont, ben je veel makkelijker te bereiken, nu allene mensne uit liburg of brabant, de rest ligt toch min, 3 uur rijdne uit de buurt en voor recreatie paardje toch ver

dat is denk ik niet waar. het zou mij niet uitmaken waar ik mijn droompony moet gaan halen of bekijken. als je op foto's al hebt gezien dat het is wat je zoekt vind ik het niet erg om er wat verder voor te rijden. tijd is maar tijd.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 14:03

gefeliciteerd met de verkoop!

het duurde bij mij wel lang hoor steeds, veulen was erg lang te koop, maar eigenlijk geen serieuse animo voor.
ze is uiteindelijk voor een vriendenprijsje aan kennissen verkocht.
de merrie stond ook op marktplaats,en is wel verkocht nu. (maar niet via marktplaats)

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 16:11

precies een week Vork