Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar vraag me af of ik hem pas.. misschien toch maar is passen bij divoza.. C_hristel schreef:Hilde_: heb je de winter op zomer uitvoering? Ik heb de zomer.
. Welke maat heb je nog genomen?
jolanda10 schreef:Als je buiten rijd heb je met heel veel factoren te maken of het nu winter of zomer is. Ben je aan het buitenrijden zonder verdere inspanning, of actief aan het oefenen dat het zweet zowel van je paard als jezelf afgutst kan onder dezelfde weersomstandigheden heel veel schelen.
Daarom wel erg kort door de bocht geconcludeerd dat je de jas voor het rijden wilt gebruiken en als ie te warm is dat je het dan zonde van je geld vind....
Dan kan ik je alsvast voorspellen dat je nooit een jas zal vinden die onder alle weersomstandigheden en rijomstandigheden voldoet

Nicole85 schreef:Ik heb voor de winteruitvoering van deze jas 60 euro betaald bij de KROO.
Ik vind het een lekkere jas, ben er erg tevreden over.
Heb deze jas vanaf oktober ongeveer. Aantal regenbuien overleefd, keer of 5 in de wasmachine geweest en er mooi uitgekomen. Ik heb een 36 gekocht of een S, weet niet meer precies. Jas valt normaal qua pasvorm.
Amrah schreef:Nee, daar heb je ook weer gelijk in maar het probleem bij mij ik ga vergelijken wat ik er ook voor kan kopen(A) bv 50 euro is 2 leuke dekjes enzz(A)
en hij is leuk
!!!!
) en hij past goed vind ik zelf.... Zit wel ruim en de mouwen zijn ook lekker lang maar daar houd ik zelf wel van, vind t lekker als ik veel bewegingsvrijheid in een jas heb.