Ik rijd altijd met een gewone BH en dan een sporttop eroverheen. Een beetje zoiets:

Ik vind dat wel prettig maar ik denk dat het beter zou zijn om eens naar een sportbh of shockabsorbser te gaan kijken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin schreef:Silence schreef:Nog nooit van gehoord, de shockabsorber
Meen je dat serieus omdat je er echt nog nooit van hebt gehoord of bedoel je dat ironisch omdat je er geen goede ervaringen mee hebt?
Anyway, ik heb de Shock Absorber met crossback en daar ben ik tot nu toe heel tevreden over.
http://www.shockabsorber.co.uk/ - daar kun je ook de 'Bounceometer'-test doen om te kijken welke 'sterkte' jij nodig hebt bij jouw sport en cupmaat. Maar of ze echt werken merk je pas in het gebruik.
Silence schreef:Ik zal eens gaan kijken richting de sporttops.
Ik heb nu de echte bh vormen, maar die tops lijken me dus echt wel steviger.
Helaas kom ik ze hier zelden tegen, vandaar dat ik er ook nog geen heb.
Karin schreef:Intersport. Maar niet ieder filiaal heeft ze, de grotere filialen meestal wel.
Daar zijn ze overigens 40 euro.
Henzz schreef:Maar ik denk dat Karin wel gelijk heeft, dat ze hun rek verliezen. Al doe ik met de mijne al tig jaar! Ik heb er één van Nike!
Silence schreef:Ik vind ze er ook erg mooi uit zien. Ik zal morgen eens op jacht gaan in Roermond, groot centrum met veel winkels dus wie weet kom ik hem komen.
En het beweegt natuurlijk altijd wel wat, maar nu schaam ik me gewoon
Silence schreef:Nog nooit van gehoord, de shockabsorber