Vind het niet erg veilig/prettig. Dus daarom betere chaps of nieuwe laarzen
Wedstrijden rijden is voor mij niet van toepassing, dus daar hoeft geen rekening mee gehouden te houden. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Wedstrijden rijden is voor mij niet van toepassing, dus daar hoeft geen rekening mee gehouden te houden. 
Dabo schreef:cassy_girl14 schreef:ik heb slappe chaps van kieffer en daar ook de bijpassende joppers bij daar mag je gewoon mee op wedstrijd.
Als ze glad zijn, en ze op leren laarzen lijken mag het inderdaad, Kieffer heeft trouwens ook slappe chaps zoals die van Harry's Horse, en daar mag je echt NIET mee op wedstrijd!
). En ik kan je zeggen, ik heb er geen seconde spijt van gehad.
).
Wacht het nog een beetje af.
). Mijn chaps zijn van Imperial riding; het zijn niet echt de beste (aan de binnekant ging al redelijk snel de coating af maar dat zie je niet als je er op zit) maar ze lopen wel lekker snel in. Ik geloof dat ze zo'n €75,- kosten. __xMariek schreef:Maar maakt het nou ook nog uit voor je beenligging of je leren of rubberen laarzen hebt?
Kimmm schreef:Vandaag het ultime bewijs gehad![]()
Heb mn chaps kapot gemaakt. De rits valt uit elkaar en heb ze dus maar in de vuilnisbak gegooid, ze waren echt niet meer te maken. Komt de buurvrouw langs en ziet ze kapot op de grond liggen; Ow, wat zonde. Ik heb nog wel een paar lederen laarzen liggen? Precies mijn maat. Na het rijden, mocht ik ze hebben, omdat ze is gestopt met rijden!![]()
Conclusie: Ik heb heel erg moeten wennen aan het rijden met laarzen. Instructice kwam langs en het klopt. Mijn benen liggen stiller en ik kan beter mijn benen tegen het paard aanleggen. Het is nog niet optimaal. Maargoed, dat had ik ook niet verwacht. Het wordt de komende weken oefenen en oefenen om het te optimaliseren!
Bruine laarzen zijn ook echt heel erg mooi, maarja, heb ze in het zwart gekregen